شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

منع تردد خودرو در مسیرهای برگزاری نماز عید فطر در رشت

به گزارش کرونا از رشت، سرهنگ امیر طالبی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نماز عید سعید فطر در شهر رشت، اظهار کرد: محدودیت‌های ترددی در خیابان‌های رشت و اطراف محل اقامه نماز عید فطر اعمال می‌شود.  وی با اشاره به ممنوع بودن توقف خودرو در اطراف برگزاری نماز عید فطر در رشت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73376
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

کرونا :

منع تردد خودرو در مسیرهای برگزاری نماز عید فطر در رشت

به گزارش کرونا از رشت، سرهنگ امیر طالبی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نماز عید سعید فطر در شهر رشت، اظهار کرد: محدودیت‌های ترددی در خیابان‌های رشت و اطراف محل اقامه نماز عید فطر اعمال می‌شود. 

وی با اشاره به ممنوع بودن توقف خودرو در اطراف برگزاری نماز عید فطر در رشت گفت: از ساعت ۱۲ شب فردا (دوشنبه) توقف هرگونه وسیله نقلیه در خیابان‌های اطراف مصلای امام خمینی (ره) رشت محل اقامه نماز عید سعید فطر ممنوع است. 

رئیس پلیس راهور استان گیلان با تاکید بر لزوم توجه به منع رفت و آمد در مسیر برگزاری نماز عید فطر در رشت بیان کرد: از ساعت ۵:۳۰ صبح روز عید فطر نیز رفت و آمد هر نوع وسیله نقلیه در خیابان‌های منتهی به میدان مصلا، بلوار مدرس و بلوار امام از تقاطع شهید باهنر، تا پایان مراسم نماز پرفیض عید سعید فطر ممنوع است. 

طالبی با درخواست از شهروندان در خصوص استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی افزود: از شهروندان درخواست دارم برای حضور در مراسم عید فطر تا حد امکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi