پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

نقطه نظرت نماینده ولی‌فقیه در خصوص شهرستان شدن چاروسا و راه‌‌اندازی بنیاد علوی

به گزارش کرونا از قلعه‌رئیسی آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح مصلای نماز جمعه قلعه‌رئیسی با بیان اینکه مصلای نماز جمعه یک پایگاه چند منظوره است تصریح کرد: مصلا پایگاه انقلاب و پایگاه اجتماعی مردم است و به برکت نظام جمهوری اسلامی مصلاها و نماز جمعه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73358
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

نقطه نظرت نماینده ولی‌فقیه در خصوص شهرستان شدن چاروسا و راه‌‌اندازی بنیاد علوی

به گزارش کرونا از قلعه‌رئیسی آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح مصلای نماز جمعه قلعه‌رئیسی با بیان اینکه مصلای نماز جمعه یک پایگاه چند منظوره است تصریح کرد: مصلا پایگاه انقلاب و پایگاه اجتماعی مردم است و به برکت نظام جمهوری اسلامی مصلاها و نماز جمعه ها پایگاه انقلاب و مقاومت مردم شدند.

وی گفت: در مقابل همه دشمنی‌ها علیه انقلاب رخ می دهد و آن جایی که همیشه مکان مقابله با توطئه‌ها بوده پایگاه‌های نماز جمعه هستند که باید از مردم بخش چاروسا و شهر قلعه رئیسی به خاطر حضور همیشگی و با صلابت در نماز جمعه قدردانی کرد.

وی گفت: مردم شهر قلعه رئیسی مردمی همیشه در میدان بوده و پای انقلاب ایستادند که قابل تقدیر است و یکی از معیارهای مهم که دشمن از آن هراس دارد پایگاه نماز جمعه است و هر هفته در حدود ۹۰۰ نقطه در کشور برگزار می شود و نماز جمعه ها تبدیل به قلعه‌های نفوذ ناپذیر اسلام و انقلاب بوده و دشمن در تلاش است این جایگاه را تضعیف کند.

وی گفت: دشمن به شدت دنبال این است تا مردم را از نماز جمعه و مصلاها دور کند و برای حفاظت از استقلال کشور بر همه ما لازم است که توجه ویژه ای به جایگاه نماز جمعه داشته باشیم و اگر امنیت و عزت کشورمان را می خواهیم یکی از پایگاه‌های مهم همین سنگر نماز جمعه است.

حسینی افزود: بخش چاروسا ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد که نیروی انسانی مهمترین ظرفیت این منطقه است و باید از آن استفاده شود، اشتغال زایی دغدغه مهم مردم چاروسا است که در کنار این دغدغه ظرفیت های زیادی وجود دارد و باید همه کمک کنند تا این دغدغه ها برطرف شود.

شهید جلیل پور پیشنهاددهنده جهاد سواد آموزی درکشور
دنبال کنید

وی افزود: راه‌اندازی دفتر بنیاد علوی خواسته به حق مردم این منطقه است که همراه اب استاندار سابق استان به بنیاد مستضعفان کشور رفتیم و خواستار اضافه شدن بخش چاروسا در مجموعه خدمات‌دهی بنیاد علوی شدیم و این بخش زیر مجموعه بنیاد علوی شود و نامه نگاری شد و قول هایی هم دادند اما هنوز خبری از این موضوع نشده که امیدواریم این مشکل منطقه برطرف شود.

حسینی گفت: نباید فکر کنیم که با آمدن این نهادها تمام مشکلات برطرف خواهد شد ضمن اینکه کارهای خوبی هم انجام دادند اما نقش اساسی را مردم دارند و باید مردم همراه با مسئولان برای رفع مشکلات تلاش کنند.

وی افزود: شهرستان شدن این بخش ها فرصت خوب و مناسبی است اما گاه چنان مشکلات غلبه می‌کند که مردم می‌گویند کاش همان بخش بودیم چرا که باید ابتدا زیرساخت ها برای یک شهرستان مهیا شود و هنوز در این بخش مهیا نشده و مسئولان باید به فکر ایجاد زیر ساخت ها باشند.

امام جمعه یاسوج گفت: موضوع ورزشگاه را هفته قبل به مدیرکل ورزش و جوانان تذکر دادیم و باید به مشکل جوانان این منطقه توجه شود و امروز ورزشگاه برای جوانان یک امر مهم است و باید به مشکل آنها که ورزش است توجه شود و اگر سالن ورزشی و استادیوم هم نباشد قطعا سراغ موضوعات دیگر خواهند رفت.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi