پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آغاز طرح نظارت عید فطر بر تاسیسات گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، سعید طالبی‌پور از اجرای طرح نظارت بر تاسیسات گردشگری خبر داد و اظهار کرد: در این طرح  ۹تیم در سطح شهرستانهای استان بر تاسیسات گردشگری استان نظارت خواهد کرد. سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تیم‌های نظارتی از مراکز اقامتی شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73350
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

آغاز طرح نظارت عید فطر بر تاسیسات گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، سعید طالبی‌پور از اجرای طرح نظارت بر تاسیسات گردشگری خبر داد و اظهار کرد: در این طرح  ۹تیم در سطح شهرستانهای استان بر تاسیسات گردشگری استان نظارت خواهد کرد.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تیم‌های نظارتی از مراکز اقامتی شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها و مهمانپذیرها، مجتمع‌های خدماتی رفاهی و واحدهای پذیرایی بین‌راهی  به‌صورت ویژه نظارت می کنند و در صورت مشاهده تخلف و عدم رعایت ضوابط، با واحدهای متخلف برخورد جدی خواهد شد.

طالبی پور ادامه داد: در این بازدیدها علاوه بر نظارت دقیق بر نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، مواردی چون نرخ‌نامه، اعتبار پروانه بهره‌برداری، در معرض دید قرار داشتن شماره تماس‌های رسیدگی به شکایات و … مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi