جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

حدود 100 میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان در حال احداث سلماس اختصاص یافت

نماینده مردم سلماس در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان در حال ساخت ۲۶۰ تختخوابی سلماس اخذ کردیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73349
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

حدود 100 میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان در حال احداث سلماس اختصاص یافت

یعقوب رضازاده در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: دیدارهایی با وزاری سابق و فعلی بهداشت داشتم و در این جلسات پیگیر حل مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان سلماس بوده ام.

وی افزود: با تلاش هایی که انجام شد حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان در حال ساخت ۲۶۰ تختخوابی سلماس اخذ کردیم لذا باید گفته شود این بیمارستان ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که در این ۲ سال اخیر به ۳۹ درصد پیشرفت رسیده است.

نماینده مردم سلماس در مجلس اظهار کرد: پیگیری هایی انجام گردید تا بخش آی سی یو بیمارستان خاتم الانبیا احداث شود و حدود ۱۰ میلیارد تومان نیز امکانات برای این بخش خریداری شده و همچنین ۷ تختخوابی بوده که در هفته سلامت به بهره برداری می رسد.

رضازاده بیان کرد: ساختمان دیالیز بیمارستان خاتم الانبیا نیز با کمک خیرین و اعتبارات استانی در حال تکمیل بوده است و در هفته سلامت به بهره برداری می رسد.

وی عنوان کرد: تلاش ها برای حل مشکلات حوزه بهداشت و درمان ادامه دارد و از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد تا مشکلات این بخش مرتفع و مردم بابت درمان مشکلی نداشته باشند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi