پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

اجرای پروژه‌های توسعه‌ای، روند توسعه خراسان جنوبی را سرعت می بخشد

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس در دیدار با مدیرعامل شستا گفت: اجرای پروژه‌های توسعه‌ای، روند توسعه استان را سرعت می بخشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73328
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

اجرای پروژه‌های توسعه‌ای، روند توسعه خراسان جنوبی را سرعت  می بخشد

مصطفی نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به دیدار با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) گفت: در این دیدار که استاندار خراسان جنوبی نیز حضور داشت، ضمن اشاره به موقعیت خوب استان، در خصوص سرمایه‌گذاری شستا به بررسی ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان خراسانی جنوبی و رفع چالش‌ها و موانع پیش‌روی شرکت‌ها پرداختیم.

این نماینده مجلس در دروه یازدهم ادامه داد: معتقدم حضور شرکت های سرمایه گذاری بزرگ در استان ضمن ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در استان، باعث کاهش تبعات سیاسی و اجتماعی و امنیتی در منطقه خواهد شد.

وی افزود: با توجه به وجود معادن و ظرفیت های خوب استان خراسان جنوبی و با سرمایه‌گذاری شستا در این استان روند بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها شتاب گرفته و باعث ترغیب شرکت‌های سرمایه‌گذاری دیگر جهت حضور و سرمایه‌گذاری در استان خواهد شد.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس خاطرنشان کرد: در این دیدار به این نکته اشاره نمودم که استان خراسان جنوبی یکی از بزرگ ترین ذخائر معدنی کشور در حوزه‌های مختلف معدنی اعم از ذغال سنگ، معادن فلزی و سنگ‌های تزئینی است و چون شستا با دارا بودن دو شرکت سیمان قاین و معدن ذغالسنگ طبس در این استان، می تواند با تلاش بیشتر با اجرای پروژه‌های توسعه‌ای، روند توسعه استان را سرعت ببخشد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi