جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

در سال 1401 تمام زیرگذرهای بروجن تکمیل می‌شوند/ عدالت در انتصابات باید رعایت شود

نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: ظرفیت‌هایی در شهرستان بروجن وجود دارد که در منطقه‌های دیگر نیست، بیش از ۶۷ انتصاب استانی وجود دارد اما نباید انتصابات را قومی و قبیله‌ای کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73264
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

کرونا :

در سال 1401 تمام زیرگذرهای بروجن تکمیل می‌شوند/ عدالت در انتصابات باید رعایت شود

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، امیرقلی جعفری بروجنی نماینده مرردم بروجن و عضو مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های شهری و روستایی شهرستان بروجن طی سال گذشته و سال جاری، گفت: بهترین نقطه برای بیمارستان بروجن مکان قبلی آن بود که شاهراه ترانزیتی شمال و جنوب بود و مردم بروجن هم ۵۰ سال با آن مکان مانوس بودند و از گندمان و بلداجی هم دسترسی به آن مکان راحت‌تر بود اما اکنون در جای دیگری ساخته شده است و بنا نیست به آن رسیدگی نکرد.

وی با بیان اینکه فرصت پاسخگویی به حاشیه‌ها و تحلیل‌های غیر منصفانه نیست اکنون فقط باید به مردم خدمت کرد، افزود: پنج دستگاه ام ار آی از آلمان وارد کشور شد که یک دستگاه آن برای بروجن گرفته شد، امروز بیمارستان بروجن تمام تخصص‌های لازم را دارد، همچنین دستگاه‌های کولونوسکوپی و آندوسکوپی در بیمارستان بروجن وجود دارد.

جعفری با اشاره به پلی کلینیک تامین اجتماعی بروجن، خاطرنشان کرد: ۸ سال پیش پلی کلینیک تامین اجتماعی بروجن مصوب شد، که ۳۰ میلیارد برای احداث آن تخصیص داده شد اما لازم به ذکر است در گذشته نتوانستند مشکل زمین آن را حل کنند اما با پیگیری‌ها هزینه زمین انجام و مشکل آن حل شد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمام ورودی‌ها و خروجی‌های شهرستان بروجن با همت مسئولین گذشته و اقداماتی که در سال‌های اخیر صورت گرفت چهار خطه شده و امسال تمرکز بر جاده‌های روستایی است. دو جاده اصلی روستایی شهرستان بروجن باید ترمیم شود که ۲۰ سال است بر روی این جاده‌ها کار نشده است.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ زیرگذرها هم تکمیل می‌شوند و کلنگ کمربند شمالی که زده شد، طبق زمان بندی تمام می‌شود، پل روگذر و چند زیر گذر به سمت لردگان نیز تکمیل می‌شوند. بروجن را باید به عنوان بندر خشک معرفی کرد چرا که بین استان خوزستان، فارس و اصفهان قرار دارد و می‌تواند بندر خشک باشد که این‌ها نیاز به مصوبات دارد و امید است انجام شود.

برنامه‌های اتاق بازگانی برای تحقق شعار سال تشریح می‌شود
دنبال کنید

جعفری با اشاره به مشکلات مردم در محلیه الهیه بروجن، بیان داشت: هرگز نباید دست پس به انتقادات زد اما انتقاد باید با راهکار عملی باشد، معنا ندارد تا زیر ساخت یک شهرک آماده نباشد یک عده‌ای را ساکن آنجا کرد، گذشتگان اشتباه کردند و اکنون ما باید پاسخ دهیم! آخرین وعده‌ای که با پیگیری‌ها دادند اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک الهیه بود که به زودی تخصیص کامل می‌یابد، متاسفانه بخشی از شهرک الهیه فاضلاب ندارد و زیرساخت آن نیز تکمیل نیست.

وی خاطرنشان کرد: در سفر رئیس بنیاد مستضعفان کشور به شهرستان بروجن، ۵ طرح اساسی به نام شهید نیکخواه پیشنهاد شد، شایان ذکر است بنیاد مستضعفان هلدینگ‌های مختلفی از جمله هلدینگ انرژی، صنعت، کشاورزی و … دارد که ۵ طرح اساسی داده شد که یکی از این طرح‌ها صنعت گیاهان دارویی بود، دیگری ساخت پنل‌های خورشیدی بود که همراه با ۳ طرح دیگر قرار شد انجام شوند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقدهایی در خصوص انتصابات استان، گفت: آیا وظیفه حقوقی و قانونی نماینده مجلس انتصابات است؟ مقام معظم رهبری سه بار تاکید کردند که نمایندگان مجلس در حوزه انتصابات دخالتی نداشته باشند، بنا نیست کسی جا نماز آب بکشد. یا کسی معتقد به چهارچوب‌های مقام معظم رهبری هست یا نیست.

وی مطرح کرد: هرگز به عنوان نماینده مردم بروجن سر سوزنی از حقوق مردم کوتاه نمی‌آیم، که این‌ها نیاز به سخنرانی ندارد، به استاندار گفته شد که خروجی انتصابات شما تنها از دو حوزه است ولی بنا نیست داد و فریاد کرد اما مردم شاهد خروجی هستند، اعتراض به وضع موجود شده است اما این اعتراض به معنای سهم خواهی نیست.

عملیات اجرایی شبکه آبیاری 250 هکتار اراضی بویراحمد / اشتغال زایی برای200 نفر درکوشک بویراحمد+تصاویر
دنبال کنید

جعفری با تاکید بر اینکه باید حقوق مردم شهرستان بروجن رعایت شود، افزود: ظرفیت‌هایی در بروجن وجود دارد که در منطقه‌های دیگر نیست، بیش از ۶۷ انتصاب استانی وجود دارد اما نباید انتصابات را قومی و قبیله‌ای کرد، باید وحدت حفظ شود، مردم بدانند اگر نمایندگان مجلس و استاندار با یکدیگر نباشند استان ضرر می‌کند.

وی بیان داشت: مصالح نظام و استان را نباید فدای این بحث‌ها کرد، نباید اجازه تفرقه داد، نباید بروجن را جدای از شهرهای دیگر شهرستان بروجن  دانست، ۲۰ میلیاردی که در اختیار نمایندگان قرار دادند تا در حوزه انتخابیه خود بنا بر اولویت‌ها تقسیم کنند، بنا بر شاخص‌ها این مقدار در تمامی قسمت‌های شهرستان تقسیم شد و هرگز بین بروجن و شهرهای دیگر شهرستان تفاوتی قائل نیستیم.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سفر رئیس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری نزدیک است که طرح‌های اصلی شهرستان از جمله فرهنگسراها، گلخانه‌ها، جاده‌های روستایی، پتروشیمی، حوزه بهداشت و درمان، ورزش و جوانان و … لحاظ شده است و در استان مصوب شد که با حضور نمایندگان استان چندین بار مطرح شده و در وزارتخانه مربوطه نیز مصوب شده است.

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: از پروژه پزشکی قانونی و فرهنگسرا تا سالن ۲۰ ساله کانون آینده سازان و پتروشیمی برای سفر رییس جمهور به استان برنامه دیده شده که فرصت طلایی استان و شهرستان این سفر است، امید است سفر رئیس جمهور یکی از پر بارترین سفرها برای استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان بروجن باشد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi