جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تمام روزهایی که در تلاش برای اعتلای میهن هستیم، روز کارگر است/ پایندان پرقدرت و مستمر فاز 14 را ادامه خواهد داد

به گزارش کرونا از بندرعباس، اکبر دادخواه مدیرعامل پایندان امروز در جمع کارگران فاز ۱۴ پارس جنوبی با تبریک روزهای با برکت ماه مبارک رمضان اظهار کرد: برای بنده و همه اعضای پایندان، تلاش فعالانه در جامعه کارگری یک افتخار بزرگ است و تمام روزهایی که در تلاش برای اعتلای کشور و رفع وابستگی هستیم،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73220
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

تمام روزهایی که در تلاش برای اعتلای میهن هستیم، روز کارگر است/ پایندان پرقدرت و مستمر فاز 14 را ادامه خواهد داد

به گزارش کرونا از بندرعباس، اکبر دادخواه مدیرعامل پایندان امروز در جمع کارگران فاز ۱۴ پارس جنوبی با تبریک روزهای با برکت ماه مبارک رمضان اظهار کرد: برای بنده و همه اعضای پایندان، تلاش فعالانه در جامعه کارگری یک افتخار بزرگ است و تمام روزهایی که در تلاش برای اعتلای کشور و رفع وابستگی هستیم، روز کارگر است.

وی با بیان این که همراهی و همدلی در فضای کاری و احترام به جامعه کارگری سیاست اصلی پایندان و بنیاد است، ارزش کار جامعه کارگری در حقیقت به تک تک عناصری است که در این میدان مشغول تلاشند. همچنین محصول نهایی تلاش و کوشش ما، سبب رشد و تعالی کشور است و ما در کارمان باید به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

تمام روزهایی که در تلاش برای اعتلای میهن هستیم، روز کارگر است/ پایندان پرقدرت و مستمر فاز 14 را ادامه خواهد داد 3

 

دادخواه با تصریح بر این که اولویت ما در پایندان تداوم پرقدرت و مستمر اجرای پروژه فاز ۱۴ پارس جنوبی بدون حتی ساعتی توقف است، خاطرنشان نمود: سربلندی همه و نظام اسلامی ما در گروی تلاش همه جانبه در این عرصه است، همه اعضای هیأت مدیره و مدیریت کلان به این نقش مهم جامعه کارگری در پیشبرد امور واقفند و به همین دلیل باید تلاش کنیم تا مسؤولیتی که در این خطه از کشورمان بر عهده گرفته‌ایم به خوبی محقق گردد.

مدیرعامل پایندان با اطمینان به تمامی کارگران در زمینه قراردادها و تداوم همکاری، گفت: اوضاع در پایندان با نیت خوب همه شما خوب است و بهتر نیز خواهد شد و اگر چه روزهای گرمی در پیش خواهیم داشت اما بنده همواره در کنار شما خواهم بود و با قدرت همه جانبه در کار سبب پیشرفت کشور خواهیم شد.

خروش مردم گچساران در ۱۳ آبان +تصاویر
دنبال کنید

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi