جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

ملاقات 4 ساعته استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ارباب رجوع/مشکلاتی که نهایتا به بانک ختم می‌شود

به گزارش کرونا از یاسوج استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ملاقات مردمی به درخواست های ۳۰ نفر از مردم استان که مشکلات جمعی، گروهی و فردی خود را مطرح کرد و دستور رسیدگی داد. این دیدار بیش از ۴ ساعت به طول انجامید و مراجعین در محیطی صمیمانه به مطالبه خواسته‌های خود با استاندار و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73213
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

ملاقات 4 ساعته استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ارباب رجوع/مشکلاتی که نهایتا به بانک ختم می‌شود

به گزارش کرونا از یاسوج استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ملاقات مردمی به درخواست های ۳۰ نفر از مردم استان که مشکلات جمعی، گروهی و فردی خود را مطرح کرد و دستور رسیدگی داد.

این دیدار بیش از ۴ ساعت به طول انجامید و مراجعین در محیطی صمیمانه به مطالبه خواسته‌های خود با استاندار و معاونین پرداختند و مشکلاتی در زمینه های اشتغال، طرح های تولیدی، تسهیلات و مشکلات اولیه روستایی، کمک های بلاعوض و طرح های گردشگری مطرح کردند.

ملاقات 4 ساعته استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ارباب رجوع/مشکلاتی که نهایتا به بانک ختم می‌شود 3

احمدزاده در سومین برنامه دوره ای ملاقات مردمی سال جاری با حضور معاونین که در محل استانداری برگزار شد به بررسی مشکلات شهروندان پرداخت.

استاندار، تسهیل فرآیند کار و تکریم ارباب رجوع را وظیفه همگانی دانست و تاکید کرد: شنیدن مشکلات کاری و دغدغه‌های مردم به ویژه کسانی که با سیستم بانکی، بخش صنعت، کشاورزی و خدمات کار دارند مورد توجه می باشد.

وی تصریح کرد: در خصوص مشکلات عمومی با هماهنگی مسئولین دستگاه های مربوطه استانی، شهرستانی و فرمانداری شهرستان ها دستورات لازم به اقدام و رسیدگی به درخواست ها، نیازها و رفع مشکلات صادر می شود.

احمدزاده با بیان اینکه اولویت بندی مسائل و مشکلات ملاک عمل کارها است، افزود: امور مردم در همه بخش ها مهم است و باید براساس اولویت به آنها توجه و پرداخته شود.

استاندار با بیان اینکه ما از تمامی ظرفیت‌های موجود در استان برای به سرانجام رساندن خواسته های مردم در بخش تولیدی و ایجاد اشتغال استفاده می ‌کنیم، گفت: عمده مشکلات تولید کنندگان و واحدهای تولیدی مربوط به بانک‌های عامل است که پیگیری های لازم صورت می گیرد.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان برکنار شد
دنبال کنید

احمدزاده یادآور شد: ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای تولید و اشتغال در سال جاری به استان اختصاص یافته که با مطالعات طرح های تولیدی و درآمدزایی و فعالیت های سرمایه گذاری در ایجاد اشتغال و توسعه طرح های اقتصادی استان باید هزینه شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: متقاضیان در بخش های مختلف اشتغالزایی و تولیدی نظیر گردشگری، باشگاه های ورزشی، حوزه کشاورزی و باغی، دام و طیور و سایر فعالیت های درآمدزا با ارائه طرح های خود با کسب مجوز تسهیلات دریافت کنند.

 وی ابراز داشت: بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی داریم که می تواند در فراهم کردن زیرساخت های اشتغال تاثیر بسزایی داشته باشد.

احمدزاده گفت: چنانچه مراجعه کنندگان به دنبال رفع مشکلات عمومی باشند و یا برنامه ای ارایه دهند که در رفع مشکلات جمعی موثر باشد، بهتر، بیشتر و کارسازتر می توان عمل کرد.

استاندار بیان کرد: هر تصمیمی که در این برنامه های ملاقات عمومی با مردم گرفته می شود و یا هر دستوری به دستگاه های اجرایی صادر می گردد طبق قانون بوده و پیگیری و تا رسیدن به نتیجه آن را دنبال می ‌کنیم.

در این برنامه دیدار رو در رو استاندار و معاونین از جمله ملاقات کنندگان انجمن راهنمایان گردشگری استان، در پی تقویت زیرساخت های فرهنگی، عشایری و طبیعی گردشگری استان بودند و فرزند شهید، همسر جانباز، تعدادی جانباز هم از دیگر مراجعه کنندگان بودند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi