شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

روز قدس نماد آزادیخواهی در جهان و روز بیداری اسلامی است

به گزارش کرونا از بیجار، حجت‌الاسلام علی خورشیدی امروز در راهپیمایی رو جهانی قدس که با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان بیجار برگزار شد، اظهار داشت: حضور در این راهپیمایی نماد حمایت از مسلمانان مظلوم فلسطین و روز همبستگی با مردم مظلوم فلسطین است. وی با یادآوری انتخاب جمعه آخر ماه رمضان به نام روز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73079
تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

روز قدس نماد آزادیخواهی در جهان و روز بیداری اسلامی است

به گزارش کرونا از بیجار، حجت‌الاسلام علی خورشیدی امروز در راهپیمایی رو جهانی قدس که با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان بیجار برگزار شد، اظهار داشت: حضور در این راهپیمایی نماد حمایت از مسلمانان مظلوم فلسطین و روز همبستگی با مردم مظلوم فلسطین است.

وی با یادآوری انتخاب جمعه آخر ماه رمضان به نام روز قدس از سوی امام راحل گفت: در این روز مردم مسلمان همسبتگی خود را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان مسلمان فلسطین به نمایش می‌گذارند.

سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس در بیجار، روز قدس را روز محور وحدت و بیداری اسلامی و نماد آزادیخواهی در جهان و روز عزت و تحقق وعده‌های الهی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه آزادی قدس کانون وحدت امت اسلام است افزود: طبیعت رژیم صهیونیستی تجاوز و بر پایه خشونت و قساوت بنا نهاده شده است.

امام جمعه بیجار خاطرنشان کرد: امروز اسرائیل به لحاظ انسانی، اقتصادی و امنیتی خطری برای ملت‌ها بویژه در منطقه غرب آسیا است و تنها راه نجات امت‌های اسلامی و ملت فلسطین، انحلال دولت صهیونیستی است.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل بیش از هر زمان دیگری احساس خطر برای موجودیت جعلی خود می‌کند، گفت: تنها را آزادسازی فلسطین مقاومت است.

انتهای پیام/۷۵/۲۳۳۰


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi