جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

زنگ خطر افزایش سن ازدواج در کهگیلویه و بویراحمد/ بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ازدواج همکاری نمی‌کنند

به گزارش کرونا از یاسوج، اعضای مجمع ملی خیرین ازدواج کشور با دهقان سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند. در این دیدار عین‌الله دهقان سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه  و بویراحمد ازدواج را وسیله‌ای برای تزکیه و ترک گناه برشمرد و با تاکید بر سفارش دین مبین اسلام بر انجام فریضه ازدواج

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73070
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

کرونا :

زنگ خطر افزایش سن ازدواج در کهگیلویه و بویراحمد/ بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ازدواج همکاری نمی‌کنند

به گزارش کرونا از یاسوج، اعضای مجمع ملی خیرین ازدواج کشور با دهقان سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

در این دیدار عین‌الله دهقان سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه  و بویراحمد ازدواج را وسیله‌ای برای تزکیه و ترک گناه برشمرد و با تاکید بر سفارش دین مبین اسلام بر انجام فریضه ازدواج گفت :هیچ بنایی محبوبتر از امر ازدواج نیست و ازدواج سنت پیامبران و ائمه اطهار است .

سرپرست ورزش و جوانان استان از آسیب های جدی و فرار جوانان از امر ازدواج خبر و گفت :متاسفانه استان کهگیلویه و بویراحمد در پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان در رده آخر کشور قرار دارد، لذا مسئولین استانی در پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان مشارکت و همکاری کنند.

وی از افزایش سن ازدواج جوانان در استان خبر و دغدغه مسئولین استان را  آسیب‌های اجتماعی طلاق ،خودکشی و ….. ذکر و خواستار حمایت  مجمع خیرین ازدواج کشور در رفع مشکلات جوانان در امر ازدواج شد.

شاکری ،معاون فرهنگی و جوانان ورزش کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن خیرین ازدواج استان در تهران  در سال ۱۳۹۳ بعنوان یکی از دستاوردهای مهم استان ذکر و از تشکیل مجمع خیرین ازدواج در استان خبر داد.

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش استان از عدم مشارکت بانک‌ها عامل در پرداخت تسهیلات به زوجین جوان ابراز گلایه کرد و گفت: بانک‌ها ملزم به همکاری برای پرداخت تسهیلات ازدواج شوند.

معاون فرهنگی و امور جوانان کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه سوم ورزش و جوانان استان در شاخص‌های  ارزیابی دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان و برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان استان با موضوع ازدواج جوانان و پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان خبر داد.

اولین مدرسه تخصصی ورزش کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد
دنبال کنید

محسن رحیمی رئیس موسسه امید‌آوران جوان شهر و یکی از فعالان امر ازدواج جوانان از اجرای طرح اعطای جهیزیه به زوجین جوان با سود ۴ درصد خبر و بیان داشت :۲۱۸ زوج جوان در استان از این تسهیلات استفاده می‌کنند.

توحیدی مدیرعامل خیرین ازدواج کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل مجمع خیرین ازدواج استان و برگزاری جشن ازدواج زوجین خبر و هدف از تشکیل این مجمع را خدمت به مردم و رضای خدا ذکر کرد.

 مدیرعامل خیرین ازدواج استان از کوچ خیرین استان به تهران و عدم استقبال بانوان از فریضه ازدواج خبر داد و خواستار حمایت مادی و معنوی مجمع ملی خیرین ازدواج کشور شد.

محمدی‌نیک رئیس هیات مدیره مجمع ملی خیرین ازدواج کشور از تعامل ،اهتمام و همراهی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با مجمع ملی خیرین ازدواج کشور تقدیر و بر استفاده از ظرفیت‌های خیرین ازدواج تاکید کرد.

 رئیس هیات مدیره مجمع ملی خیرین کشور از نگاه وزارت ورزش و جوانان در تشکیل و راه‌اندازی مجمع ملی خیرین ازدواج در کشور و استان ها خبر و گفت :نگاه و همراهی مردم به امر ازدواج مهم و ضروریست .

رئیس هیات مدیره مجمع ملی خیرین کشور بر مردمی کردن موضوع ازدواج با مشارکت سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد تاکید و خواستار شناسایی و فعالان حوزه ازدواج شد و گفت: نقش ،نگاه و همراهی مدیران کل و معاونین حوزه جوانان به مقوله ازدواج را مهم و ضروری برشمرد و بر برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع ازدواج جوانان و حضور اعضای مجمع خیرین ازدواج استان در این جلسات تاکید کرد و خواستار تشکیل و راه اندازی کمیته سامان دهی ازدواج جوانان در استان شد .

بیش از ۳ هزار واحد مسکن محرومان در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد
دنبال کنید

محمدی‌نیک خواستار راه اندازی سامانه ازدواج در استان و کشور شد و از حمایت و همراهی مجمع ملی خیرین کشور خبر و بر تعامل بیشتر مجمع خیرین ملی ازدواج استان تاکید کرد .

همچنین حجت‌الاسلام جلالی مدیر‌عامل مجمع ملی خیرین ازدواج کشور با بیان اینکه نیمی از جمعیت کشور درگیر امر ازدواج هستند از اتحاد و همراهی مردم و خیرین در امر ازدواج جوانان در کشور خبر داد.

مدیرعامل مجمع ملی خیرین ازدواج کشور بر استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و پتانسیل مردمی در این حوزه تاکید و از برگزاری جشنواره خیرین ازدواج در تهران خبر داد.

وی خواستار شناسایی خیرین و تعامل مجمع خیرین ازدواج استان و کشور شد و بر نقش فرمانداران به امر ازدواج تاکید و از حمایت، همراهی مجمع ملی خیرین ازدواج کشور در برگزاری همایش های ملی خیرین ازدواج در استان خبر داد.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi