پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

4 رویکرد بزرگ وزارت کار در دوره جدید/حفظ بیت‌المال با نگاه انقلابی وزیر

به گزارش کرونا از یاسوج حمیدرضا واعظی‌زاده به مناسبت هفته کار در دیدار با امام جمعه سی‌سخت گفت: ائمه جمعه همگی دغدغه تولید و اشتغال و معیشت مردم را دارند همگی باید در نظام جمهوری اسلامی این دیدگاه را داشته باشیم و ما نیز در اداره کل کار تعاون، و رفاه اجتماعی دست همه کسانی را

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73058
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷

کرونا :

4 رویکرد بزرگ وزارت کار در دوره جدید/حفظ بیت‌المال با نگاه انقلابی وزیر

به گزارش کرونا از یاسوج حمیدرضا واعظی‌زاده به مناسبت هفته کار در دیدار با امام جمعه سی‌سخت گفت: ائمه جمعه همگی دغدغه تولید و اشتغال و معیشت مردم را دارند همگی باید در نظام جمهوری اسلامی این دیدگاه را داشته باشیم و ما نیز در اداره کل کار تعاون، و رفاه اجتماعی دست همه کسانی را که برای تولید و اشتغال در استان تلاش می کنند به گرمی می فشاریم.

سرپرست اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان گفت: ائمه جمعه استان همواره در راستای بهبود اشتغال و کسب و کارها فرهنگ‌سازی لازم را از تریبون نماز جمعه کرده‌اند همه می‌دانیم که علما زبان گویای این بخش به شمار می‌روند و بسیاری از مشکلات هم از همین تریبون ها برطرف شده است.

واعظی‌زاده گفت: در مجموعه وزارت با رویکرد آیت الله رئیسی شاهد حضور وزیر انقلابی و خستگی‌ناپذیر هستیم که ۴ کلان برنامه را در دستور کار قرار داده است یکی توجه به مردم است که رسیدگی به وضعیت اشتغال مردم را در سراسر کشور پیگیری کرده و پشتیبانی آن نیز اعتبارات و منابع خوبی است که به استان ها سرازیر می‌شود.

این مسئول گفت: در آستانه روز کارگر نویدی به مردم می دهیم که یک عدد خوب هزار و ۸۵۰ میلیارد تومانی وارد فضای کسب و کار استان می‌شود و محصول پیگیری مسئولان ارشد استانی به خصوص استاندار بوده و در کنار آن ۲۲۰۰ میلیارد تومان در قالب صندوق پیشرفت و عدالت برای توسعه زیرساخت‌های استان در نظر گرفته می‌شود و نشان دهنده نوع نگاه دولت به مناطق کمتر برخوردار است.

قطار پروژه‌های راه و شهرسازی گچساران شتاب گرفت
دنبال کنید

وی افزود: در بحث اموال نیز این دولت و وزارتخانه و وزیر انقلابی با حساسیت تمام به بیت المال توجه می کند در بحث شرکت های زیرمجموعه وزارت کار مثل شستا نظارت‌های زیادی صورت می‌گیرد و با نگاه انقلابی وزیر در صیانت از بیت المال مدیران سلامت محور و پاک دست را جایگزین می‌کند.

واعظی زاده گفت: نگاه بسیار خوبی به موضوع بازنشستگی شده و برنامه‌های بسیار خوبی برای این جامعه از سوی وزارت کار وجود دارد چرا که رفاه مردم خواسته حقی بوده که در این دولت مورد توجه قرار گرفته است.

سرپرست اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان گفت: وزارت کار بحث فقر مطلق را مد نظر قرار داده و تاکنون چندین جلسه در استان برگزار کرده‌ایم و نشست وبیناری با وزیر برگزار می‌کنیم همه باید پای کار آمده تا اینکه بتوانیم اطلاعات چنین افرادی را وارد سامانه کنیم افرادی که فاقد خوراک و پوشاک و مسکن هستند و در این دولت آنها به خوبی دیده می شوند و پیش بینی شناسایی یک و نیم میلیون نفر در کشور شده است.

وی در ادامه گفت: در مرحله اول بعد از شناسایی سه ماه مورد حمایت قرار می گیرند و سپس کار توانمند سازی و سامان دادن آنها در دستور کار خواهد بود.

واعظی‌زاده تصریح کرد: اقدام خوب دیگر برای رفع مشکلات فضاهای کسب و کار حذف مجوزها بوده که دولت کار خوبی را انجام داده و ۴۸۰۰ مجوز از قبل تغییر نگاه دولت اتفاق افتاده و زمان ارائه مجوزها از ۶ ماه به ۳ ماه تقلیل یافته است.

شهید امنیت نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و برخی مسئولان استان تشییع شد
دنبال کنید

وی در ادامه با بیان اینکه به دنبال تسهیلگری در رابطه میان کارگر و کارفرما هستیم گفت: انتظار داریم که اختلافات آنها به صلح و سازش بینجامد و نیاز به اقامه دعوی نباشد تا با امنیت بیشتری اشتغال و تولید در استان رونق گیرد.

به گزارش فارس در این دیدار شرکت دامپروری یاسوج به عنوان یکی از واحدهای نمونه استانی از کارگران آن تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi