شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

رها کردن زلزله‌زدگان سی سخت خلاف منش مردمی مسئولان است

به گزارش کرونا از سی‌سخت، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام مصباح نژاد با حضور پرشور مردم و مسئولان در محل مسجد جامع امام علی(ع) شهر سی سخت با حفظ و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.  حجت الاسلام مصباح نژاد امام جمعه شهر سی سخت در ابتدا ضمن دعوت مردم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73013
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

کرونا :

رها کردن زلزله‌زدگان سی سخت خلاف منش مردمی مسئولان است

به گزارش کرونا از سی‌سخت، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام مصباح نژاد با حضور پرشور مردم و مسئولان در محل مسجد جامع امام علی(ع) شهر سی سخت با حفظ و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 حجت الاسلام مصباح نژاد امام جمعه شهر سی سخت در ابتدا ضمن دعوت مردم به تقوا و دوری از گناه لقمه حرام را سبب دوری از خدا دانست وگفت: لقمه حرام باعث می شود که انسان خدا را فراموش کند و در نسل انسان   تاثیر بگذارد، عده ای وقتی به قدرت برسند راهبردشان یک راهبرد فساد انگیز است و از این راه می خواهند به مقابله با بشر و ریشه کن کردن بشر اقدام کنند.

وی گفت: امروز دشمنان اسلام از دو کانال می خواهند نسل بشر را از پای در بیاورند اول نابودی کشاورزی که نیازهای ما را تامین می کنند مثل دست کاری بذرها و ژنهای کشاورزی و این خطری است که ما را تهدید می کند اگر کشاورزی از بین رفت نتیجه آن وابستگی است که قرآن بشر را از این خطرات آگاه می کند تا انسانها تغذیه سالم نداشته باشند زندگی سالمی نخواهند داشت.

مصباح گفت: دومین خطر از بین بردن نسل بشر است بایستی فرزند آوری و ازدیاد نسل را داشته باشیم تعالیم اسلامی ما بر تکثیر نسل و فرزند آوری تاکید فراوان دارد زیاد شدن جمعیت از اقتدار هر حکومتی است هم مسئله جمعیت و هم کشاورزی را مد نظر داشته باشیم و جمعیت  مسلمانان راافزایش دهیم.

امام جمعه شهر سی سخت در خطبه دوم به شهادت امام علی (ع)  اشاره و ضمن تسلیت این ایام شبهای قدر را  از ظرفیت بزرگی برشمرد و گفت: امام علی (ع) در تمامی مراحل زندگی الگو و برجسته بود و مصداق آیات الهی بود جریان نفاق اجازه ندادند حقایق علی برای مردم تبیین و روشن شود  و علی مظلوم ماند این همه کشتارها و جنایتها فاصله گرفتن از شخصیت علی است    تشییع جنازه علی شبانه بود و مظلومانه هم دفن شد وظیفه ما معرفی مکتب امیرالمومنین به جهان است و باید به اهل بیت متوسل شویم  و حقایق شب قدر را باید درک کنیم و از این شبها استفاده ببریم،امروز دشمنان افغانستان را احیای کانون داعش قرار داده اند ودارند این جریان را دوباره جهت مقابله با اسلام زنده می کنند.

ایمن سازی خط لوله 12 اینچ نفت گچساران در کمترین زمان ممکن
دنبال کنید

خطیب جمعه سی سخت به سالروز تاسیس سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: سپاه کارنامه رضایت بخشی را بجا گذاشته ودر تمامی زمینه ها سپاه پیش قدم بوده و مردم را همراهی کرده اند در زمینه مسائل اقتصادی حرف اول را می زند، امروز روز  زمین پاک و هوای پاک هست که حق همه مردم است الان کارخانه ها باعث الودگی هوا شده  لذا باید از پخش زباله و پلاستیک و مواد آلوده در طبیعت جلوگیری کنیم چرا که امروزه مدیریت پسماندها و دفع زباله ها یک چالش جدی برای زمین پاک شده است.

مصباح نژاد با اشاره به زلزله سال قبل گفت: از مسئولان می خواهم که مردم زلزله زده شهرستان دنا و شهر سی سخت را بیشتر مورد حمایت قرار دهند چرا که اکثر خانه های مردم نیمه تمام مانده است، وام ها کامل پرداخت نشده است، استمهال وام ها صورت نگرفته است، قیمت مصالح به شدت افزایش پیدا کرده است و مردم ناتوان در ادامه ساخت و سازها  هستند.

وی افزود: بار دیگر مسئولان کشوری سفری به شهر سی سخت داشته باشند و از نزدیک مشکلات موجود را ببینند و برای این مردم چاره ای اندیشه کنند چرا که رها کردن مردم زلزله زده دنا با مشکلات به جا مانده از زلزله خلاف گفتار و منش مردمی بودن مسئولان است. 

رها کردن زلزله‌زدگان سی سخت خلاف منش مردمی مسئولان است 6

رها کردن زلزله‌زدگان سی سخت خلاف منش مردمی مسئولان است 7

رها کردن زلزله‌زدگان سی سخت خلاف منش مردمی مسئولان است 8

رها کردن زلزله‌زدگان سی سخت خلاف منش مردمی مسئولان است 9

 

انتهای پیام/

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi