شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

برای بلند شدن قد بسکتبال بهتر است یا والیبال؟

بلندکردن قد با والیبال و یا هر ورزش دیگری، یکی از راهکارهایی که شاید در مورد آن زیاد شنیده باشید. امروز در این مورد صحبت می‌کنیم که برای بلند شدن قد بسکتبال بهتر است یا والیبال. اجازه دهید در همان ابتدای صحبت‌هایمان در این مورد به شما توضیحاتی شرح دهیم که آیا واقعاً این ورزش‌ها می‌توانند

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72941
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

کرونا :

برای بلند شدن قد بسکتبال بهتر است یا والیبال؟

بلندکردن قد با والیبال و یا هر ورزش دیگری، یکی از راهکارهایی که شاید در مورد آن زیاد شنیده باشید. امروز در این مورد صحبت می‌کنیم که برای بلند شدن قد بسکتبال بهتر است یا والیبال. اجازه دهید در همان ابتدای صحبت‌هایمان در این مورد به شما توضیحاتی شرح دهیم که آیا واقعاً این ورزش‌ها می‌توانند قد را بلند کنند؟ بله! اما به شرطی که بتوانید از تکنیک‌های دیگر هم در کنار آن استفاده کنید. در واقع به‌خودی‌خود نمی‌توانند سبب افزایش قد شوند. راهکاری وجود دارد که موجب بهبود شرایط فیزیکی انسان می‌شود.

اگر به‌درستی رعایت نگردد می‌تواند حتی آسیب‌زا باشد. در مورد ورزش نیز این موضوع صدق می‌کند. به‌هرحال شما نیاز به یک سری مکمل‌ها خواهید داشت و باید سعی کنید که بدن خود را در حین ورزش به‌صورت مداوم تقویت کنید در غیر این صورت تیپ بدنی شما به هم می‌ریزد.

یعنی مادام که سعی می‌کنید قد خود را بلند کنید باید از پرو ویتامین‌ها، کلسیم، پتاسیم و… استفاده کنید. در واقع فعالیت بدنی تا حد کمی می‌تواند سبب کم‌شدن میزان چربی و توده چربی در بدن شما شود. البته اگر ورزش شما هر روز نباشد. درصورتی‌که بتوانید هر روز ورزش انجام دهید بدن شما به طبع لاغر شده و چربی زیادی از دست می‌دهد. برای جبران مافات باید سعی کنید که خوردوخوراک خود را بهبود ببخشید.

افزایش قد با عضله سازی

عضله‌سازی و بلندکردن قد با ورزش

در واقع یکی دیگر از دغدغه‌های کسانی که درگیر ورزش می‌شوند تا قد خود را بلند کنند این است که آیا این ورزش می‌تواند روی روند افزایش قد آن‌ها تأثیر جدی گذاشته و در کنار این موضوع وزن خود را نیز مدیریت کنند؟ به‌طورکلی ورزش می‌تواند سبب ترشح هورمون رشد شود. این سطح هورمون بالا می‌آید و حتی اگر کودک شما در سن خود با دیگران مقایسه می‌شود و قدش کوتاه است.

در همان سن و در مدت‌زمان ۶ ماه می‌تواند قد را تا ۳ سانتی‌متر افزایش دهد. چه‌بهتر می‌شود که از ترکیب ورزش‌ها استفاده کنید. یعنی بدن آمادگی رویارویی با هرگونه تغییر را پیدا کند. به‌طورکلی ورزش بسکتبال می‌تواند سبب تقویت ماهیچه‌ها نیز شود. به طبع اگر شخصی لاغر است و قد کوتاهی دارد. می‌تواند از این راهکار استفاده کند.

روزی در اموزش و پرورش، روزی در میراث فرهنگی، روزی سیاست پوپولیستی!!!!!!!
دنبال کنید

تفاوت این ورزش‌ها در فشاری است که به برخی از عضله‌های بدن وارد می‌کند. بسکتبال به‌طورکلی بیشتر مزیت عضله‌سازی را دارد.

افزایش قد و کاهش وزن

عده‌ای نیز مایل هستند که در عین افزایش قد و بلندکردن قد با والیبال وزن خود را نیز کم کنند. در این مورد نیز باید یک سری رژیم‌های غذایی خاص مدنظر قرار بگیرد. در پورتال وان قد دراین‌خصوص صحبت کردیم که آیا روش‌های گفته شده می‌توانند قد را بلند کنند؟ بله این تکنیک‌ها تأثیرگذار هستند. اما از شما خواهش می‌کنیم که در هنگام انتخاب روش‌های مرجع درمانی، به سراغ مراکز معتبر بروید. به‌هرحال وب‌سایت‌های زیادی با ادعای این که بهترین پکیج علمی و پزشکی افزایش قد را به شما می‌فروشند وارد بازار داغ این روزها در فضای اینترنت می‌شوند.

بسیاری از روش‌هایی که با آن‌ها روبرو می‌شوید کلاه برداری هستند. در واقع باید بدانید که کدام پکیج آموزشی یک روش اصولی و علمی است. کسانی که ادعا می‌کنند به‌راحتی و بدون نیاز به روش خاصی قد شما را تا ۱۵ سانتی‌متر بلند می‌کنند، مطمئن باشید که صرفاً برای سودجویی خود نقشه‌ریزی می‌کنند. اما شما در مقابل تمامی این روش‌ها می‌توانید تکنیک‌ها و ناگفته‌ها و تجربه‌های یک متخصص در این حوزه را در قالب یک آموزش جامع و صفر تا صد تهیه کنید. کافی است برای این کار نام وب‌سایت وان قد را در اینترنت و موتورهای جستجو وارد نمایید.

برسی رشد قد

مکمل‌ها و روش‌های بلندکردن قد با ورزش

اشاره داشتیم به این موضوع که ورزش به‌تنهایی نمی‌تواند قد شما را بلند کند. در واقع لازم است که هوشمندانه پیش بروید. از مکمل‌های دارویی، گینرها، ویتامین‌ها، آهن، کلسیم + D، فسفر و غذاهای مقوی نیز استفاده کنید. در غیر این صورت نتیجه مطلوب نمی‌گیرید. این‌طور نیست که فکر کنید یک سری ورزش‌ها که در این مقاله نیامده‌اند می‌توانند قد را کوتاه کنند. خیر، این مسئله در مورد ورزش والیبال تا ۹۰ درصد قابل‌مشاهده است. پس در این مورد نگران نباشید و سعی کنید که از تکنیک‌های گفته شده استفاده کنید تا دچار مشکل نشوید.

درخواست ۵۰ نماینده مجلس برای بررسی اولویت‌دار طرح تأمین کالاهای اساسی
دنبال کنید

اگر می‌خواهید قد بکشید می‌توانید از آمپول‌های مخصوص افزایش قد نیز استفاده کنید. روش‌های انرژی‌درمانی و حجامت نیز باید به‌صورت پله به پله انجام شوند. تجربه افزایش قد با والیبال نیز توسط عده زیادی مورد بررسی قرار گرفته است و نشان داده که شما با یک پکیج درمانی می‌توانید قد خود را حتی تا ۵ سانتی‌متر نیز افزایش دهید که این در نوع خودش و در دنیای علم نیز یک معجزه به‌حساب می‌آید. پس این موهبت الهی را از خودتان دریغ نکنید. تفاوتی ندارید که آقا هستید یا خانم، این افزایش قد می‌تواند اتفاق فوق‌العاده‌ای در زندگی و بهبود اعتمادبه‌نفس شما باشد.

بلندکردن قد

ورزش‌های بلندکردن قد چیست؟

همین‌طور تصمیم گرفتیم در مورد گزیده ورزش‌های دیگری که موجب افزایش قد می‌شوند نیز صحبت کنیم. دراین‌بین بارفیکس، شنا، طناب زدن و انجام حرکات کششی از جمله متداول‌ترین روش‌هایی هستند که می‌توانید روی آن‌ها حساب باز کنید. البته لازم نیست که تمامی ورزش‌های دنیا را انجام دهید. شما در این مورد و درضمن کسب اطلاع در مورد بلندکردن قد با والیبال نیاز به یک مشاوره دقیق و حرفه‌ای دارید که با دانسته‌های بهتری پیش بروید و نتیجه مطلوب بگیرید. نگران نباشید. همه اتفاقی که منتظرش هستید قابل انجام است. صرفاً باید کمی دقت عمل به خرج دهید. تا ۵۰ روزمره ورزش را چاشنی زندگی‌تان کنید.

در این راستا حتما پیشنهاد می کنیم این مطلب را بخوانید: چه ورزش هایی قد را کوتاه می‌کند؟

البته که منظور ورزش‌های پیچیده نیست. تفاوتی ندارد که چند سال دارید، می‌توانید بلندکردن قد با والیبال را تجربه کنید. هم تغییری در زندگی خود ایجاد کنید و هم سعی کنید که دیدتان را نسبت به افزایش قد تغییر دهید. به شما حق می‌دهیم که سال‌ها در این مورد اخبار ضدونقیض شنیده باشید و یا مدام در گوش شما خوانده باشند که هیچ افزایش قدی وجود ندارد. در این مورد دودل نباشید. به‌هرحال انسان برای رسیدن به خواسته‌هایش تلاش می‌کند. حتی حرکات یوگا، دوچرخه‌سواری، حرکت کبری و حرکت‌های خاص کششی نیز می‌توانند موجب بهبود شرایط جسمانی و کمک به بلندکردن قد شوند.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi