پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پروژه پست 230 کیلوولتی ملکان در انتظار تصمیم مسئولان؛ ما خواهان جذب سرمایه گذار هستیم

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه منطقه ما کم برخوردار است و خواهان جذب سرمایه گذار هستیم، گفت: سرمایه گذاری بیشتری در حوزه برق ملکان صورت گیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72830
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

پروژه پست 230 کیلوولتی ملکان در انتظار تصمیم مسئولان؛ ما خواهان جذب سرمایه گذار هستیم

سیدعلی موسوی  نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به اینکه منطقه ما کم برخوردار است و خواهان جذب سرمایه گذار است، گفت: در حوزه صنعت، دستوری از معاون برق وزارت نیرو اخذ شد که برای ملکان با توجه به اینکه مشکلات متعددی در این حوزه داشته و منطقه کم برخوردار است، در حوزه برق سرمایه گذاری بیشتری صورت گیرد که دستور ایجاد پست ۲۳۰ کیلو ولت داده شد اما متاسفانه مسئول آن در استان آذربایجان شرقی، اقدامی صورت نداد؛ درحالیکه زمین و زیرسازی های لازم صورت گرفته بود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: ما خواهان توسعه متوازن و پیشرفت در این پروژه هستیم اما متاسفانه اقدامی انجام نگرفت، درحالیکه دستوراقدام معاون برق وزارت نیرو در این خصوص اخذ شده بود و حتی بحث مالی در این پروژه دیده شده و تامین گردیده است.

وی افزود: متاسفانه در استان اراده ای در این زمینه وجود ندارد؛ بنابراین برای ما سوال است که چرا اقدامی در این خصوص صورت نمی گیرد درحالیکه زیرساخت های لازم وجود دارد تا سرمایه گذار جذب شود ؛ اما آنچه شاهد هستیم مسئولان به این امر توجهی ندارند.

 عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس خاطرنشان کرد: خواسته ما در این بخش، انجام اقدامات لازم در بحث جذب سرمایه گذار برای ملکان بوده؛ چراکه منطقه ما کم برخوردار بوده و نیازمند توجه بیشتری از مسئولان امر است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi