پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

باید هجمه‌ دشمنان را با محتواهای فرهنگی پاسخ دهیم

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: باید هجمه‌ دشمنان را با محتوای فرهنگی پاسخ دهیم ضمنا هر کجا متولی فرهنگی در حال خدمت است باید خلاقیت و ابتکار عمل نیز باشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72827
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

باید هجمه‌ دشمنان را با محتواهای فرهنگی پاسخ دهیم

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت،  احمدحسین فلاحی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اظهار کرد: باید هجمه‌ دشمنان را با محتوای فرهنگی پاسخ دهیم ضمنا هر کجا متولی فرهنگی در حال خدمت است باید خلاقیت و ابتکار عمل نیز باشد.

وی افزود: کار فرهنگی علاوه بر سختی مضاعف، بخشنامه‌ای نیست چراکه فعالیت در این حوزه خلاقیت و ابتکار می‌طلبد فرهنگ مثل هوایی است که هر روز استشمام می‌کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس اظهار کرد: پیشانی کار دولت فرهنگی است، مفاخر زیادی در همدان داریم که برای حفظ هویت باید به این موارد توجه داشته باشیم.

فلاحی اظهار کرد: باید شهدا به عنوان هویت ملی به نسل‌های جدید معرفی شوند، کار فرهنگی را نیازمند برنامه‌ریزی جامع است و آسیب‌شناسی فرهنگی همواره باید در امور لحاظ شود، پایش میدانی صورت گیرد و راهکارهای مناسبی ارائه شود.

این نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه افزایش جمعیت نیازمند کار فرهنگی است خاطرنشان کرد: در فرزند‌آوری همدان و گیلان پایین‌ترین نرخ فرزنداوری را در بین استان‌ها دارند که حل این مشکل به فرهنگسازی نیاز دارد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi