چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرا طرح‌های زیرساختی در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر تخصیص یافت

نماینده شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با شورای‌ راهبردی‌ شرکت‌های‌ پتروشیمی‌ منطقه پارس جنوبی گفت: بر اساس آن ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرا طرح‌ها در ۴ شهرستان جنوبی استان تخصیص یافته است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72794
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرا طرح‌های زیرساختی در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر تخصیص یافت

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت ، نماینده مردم عسلویه، کنگان، جم و دیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تأسیسات پارس جنوبی در ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر مستقر است اظهار داشت: این تأسیسات و صنایع مشکلات گوناگون زیست محیطی برای مردم ساکن در این ۴ شهرستان فراهم کرده که باید توجه ویژه‌ای به کاهش این آلایندگی‌ها شود.

 احمدی با اشاره به اجرا طرح‌های مسئولیت‌های اجتماعی صنایع مستقر در پارس جنوبی خاطرنشان کرد: ۲۳۰ میلیارد تومان برای اجرا طرح‌های عمرانی، ورزشی، آموزشی، زیرساختی، رفع آلودگی و آلایندگی از محل مناطق نفت‌خیز مصوب شد که در ۲ سال گذشته بخشی از این اعتبارات تخصیص یافته است.

وی توسعه خدمات در شهرها و روستاهای شهرستان‌‌های جنوبی استان بوشهر را از جمله طرح‌ها دانست و تصریح کرد: در این زمینه پروژه‌های گوناگونی تدوین شده که بخشی از آنها با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاها در حال اجرا است.

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر با بیان اینکه از ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب ویژه نقاط نفت‌خیز بیش از ۱۴ میلیارد تومان برای پروژه‌های بخش ورزش اختصاص یافت افزود: برای ساخت و تکمیل مدارس ناتمام و نوسازی فضای آموزشی در مدارس جنوب استان بوشهر تاکنون ۶۰ میلیارد تومان جذب شده که نقش مهمی در بهبود زیر ساخت آموزشی داشته است.
انعقاد تفاهم‌نامه با شورای‌ راهبردی شرکت‌‌های پتروشیمی منطقه پارس جنوبی

احمدی از انعقاد تفاهم‌نامه با شورای‌ راهبردی شرکت‌‌های پتروشیمی منطقه پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه ۲۲۰ میلیارد تومان برای اجرا طرح‌های زیرساختی در بخش‌های مختلف در ۴ شهرستان جنوبی استان تخصیص یافته است.

اعزام دانشجویان به دوره‌های کارآموزی در مازندران اجرا می‌شود
دنبال کنید

وی با تأکید بر توجه صنایع پارس جنوبی به زیرساخت‌های مناطق پیرامونی گفت: تحقق ۵۰ درصدی اشتغال نیروهای بومی در صنایع و تأسیسات پارس جنوبی یکی از اولویت‌های سال جاری که لازم است به این مهم توجه ویژه شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi