جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

سالن ورزشی ویژه بانوان در رودسر راه‌اندازی می‌شود

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس میان با بیان اینکه در پی پیگیری‌ها و رایزنی‌های ایشان سالن ورزشی ویژه بانوان در رودسر راه‌اندازی می‌شود، گفت: موافقت‌های اولیه این کار از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اخذ شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72755
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

سالن ورزشی ویژه بانوان در رودسر راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛ حجت‌الاسلام محمد صفری ملک میان عضو مجمع نمایندگان استان گیلان و نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از کمبودهای شهر رودسر نبود یک فضا و مجموعه کامل ویژه بانوان است تا این قشر بتوانند در آنجا به امر ورزش پرداخته و برنامه‌های فرهنگی خود را دنبال کنند بنابراین با توجه به نیازمندی‌های موجود این موضوع را در اولویت پیگیری‌های خود از دولت قرار دادیم.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم به جلسه اخیر خود با چکشیان معاون فرهنگی اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد و در تشریح بیشتر این مطلب افزود: در این جلسه در مورد برخی از مسائل شهرستانی رایزنی کرده و پیگیری‌های لازم را انجام دادیم.

وی افزود: یکی از مهمترین مسائلی که مورد پیگیری قرار دادیم بحث استفاده از ظرفیت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ایجاد یک مجموعه فرهنگی و ورزشی ویژه بانوان در  رودسر بود.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس تصریح کرد: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم موافقت‌های اولیه را برای ایجاد این مجموعه اخذ کردیم و در جلسات بعدی نیز پیرامون پیگیری‌های بعدی برای عملیاتی شدن این موضوع اطلاع رسانی خواهیم کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi