شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بحران آب یک بحران ملی است

نماینده مردم انزلی در مجلس در جلسه ستاد بحران شهرستان انزلی همدلی را راه عبور از بحران ها دانست و افزود: بحران آب یک بحران ملی است و همگی در استان باید کنار یکدیگر در راستای حل این مشکل قدم برداریم،لذا امیدوارم با تلاشی که دوستان انجام خواهند داد توانایی عبور از این مشکل را پیدا خواهیم کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72752
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

بحران آب یک بحران ملی است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، احمد دنیامالی نماینده مردم بندرانزلی و عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیران کل آب منطقه ایی، مدیرکل جهاد، مدیرکل برق و معاون ستاد کل بحران استان و فرماندار و روسای ادارات برق،جهاد، آب منطقه‌ایی بندرانزلی و همچنین بیمه کشاورزی در جلسه ستاد بحران شهرستان حضور یافت.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این جلسه با تاکید بر اهمیت جلسات ستاد مدیریت بحران گفت: جلسات ستاد بحران همیشه حائز اهمیت ویژه بوده است، با توجه به شرایط کشوری وضعیت بندرانزلی در بخش سرقت مطلوب و کاهشی است که جا دارد از زحمات دست‌اندرکاران مربوطه تقدیر و تشکر کنیم و همچنین از ظرفیت های ناجا بیشتر استفاده کنیم.

وی پیرو بحران های آبی موجود در استان افزود: در حال حاضر از لحاظ آبی در شرایط خوبی قرار نداریم و ممکن است که دچار تنش های آبی شدیدتری شویم و این موضوع را بنده در جلسه ای که با استاندار محترم برگزار شد عنوان کردم و تلاش جهت مهار برای این تنش هارا حیاتی دانستم.

دنیامالی ادامه داد: تلاش همه ما این است که بتوانیم همانند سال گذشته از حجم تاثیرات تنش های آبی بکاهیم در کنار اینکه دستگاه های مختلفی همچون ناجا فعالیت های گسترده ای در کنترل و مهار سرقت های آبی انجام دادند و این بسیج همگانی یک کارکرد و فعالیت مسنجم و منظمی را به نمایش گذاشت.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس با تاکید بر شرایط سخت تر سال کنونی بر گسترش همدلی ها در سطح استان و شهرستان افزود: امسال شرایط سخت تری خواهیم داشت و نیازمند همدلی کلیه مجموعه مدیران هستیم و شخصی از شخص دیگری جدا نخواهد بود، ظرف دو سال گذشته هم در مجموعه توزیع و هم در مجموعه آب دوستان ما با تلاش گسترده برخورد کردند که بخشی از مشکلات را بر طرف کرد.

اختصاص دستگاه ام آر ای به بیمارستان امام خمینی خاش
دنبال کنید

وی افزود: به عقیده بنده امسال هم مشکلات موجود حل خواهند شد و ما باید پیگیر تامین منابع برای پیمانکاران باشیم که این ظرفیت هم در حوزه آب منطقه ای هم برق و هم جهاد وجود دارد.

دنیامالی با اشاره بر اینکه دوست داریم بندرانزلی وابستگی کمتری نسبت به استان داشته باشد گفت: اکثر فعالیت های حائز اهمیت ما در پائیز و زمستان انجام شد و ما دوست داریم در بندرانزلی به دلیل اینکه حجم زیادی از اراضی کشاورزی وجود ندارد وابستگی شدید به استانداری نداشته باشیم زیرا در استان نیز به واسطه گستره اراضی مطالبات بسیاری وجود دارد

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس در آخر همدلی را راه عبور از بحران ها دانست و افزود: بحران آب یک بحران ملی است و همگی در استان باید کنار یکدیگر در راستای حل این مشکل قدم برداریم،لذا امیدوارم با تلاشی که دوستان انجام خواهند داد توانایی عبور از این مشکل را پیدا خواهیم کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi