شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جایگاه فرهنگی همدان به بلندای تاریخ ایران زمین است

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: قد فرهنگی استان همدان به بلندای تاریخ و تمدن ایران زمین است و ما کیلومترها با این عظمت و وسعت فاصله داریم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72704
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

جایگاه فرهنگی همدان به بلندای تاریخ ایران زمین است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، حمیدرضا حاجی‌بابایی در آیین تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: مقوله فرهنگ پیچیده‌ترین موضوع مورد صحبت در جامعه ما و یکی از سخت‌ترین مسئولیت ها در نظام جمهوری اسلامی در وزارت فرهنگ و ارشاد است.

وی در این مراسم که در مجتمع فرهنگی و هنرز بوعلی‌سینا برگزار شد، اظهار داشت: نگاه مثبت و منفی به امور موجب سخت شدن کار در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می شود.

این نماینده مردم در مجلس با اشاره به اینکه در زمان مدیر کلی احمدرضا احسانی کارهای ارزشمندی در حوزه فرهنگ و هنر استان همدان اجرا شد، تصریح کرد: مسعود ویژه از نیروهای خوب و ارزشمند استان است و می تواند خدمات خوب، ویژه و ارزشمندی به جای بگذارد.

حاجی بابایی تاکید کرد: قد همدان در فرهنگ بلند است؛ همدان به درازای تاریخ، به وسعت تمدن و به قله‌های بلند شهادت، مرجعیت و ایمان مومنین فرهنگ دارد.

وی با اشاره به اینکه به تعداد کوچه‌ها و خیابان‌های شهر، در همدان اهل قلم فرهنگ، هنر و بزرگان علم و ادب داریم، خاطرنشان کرد: گام بلندی که در دولت مردمی برداشته می‌شود، می‌تواند قسمتی از جایگاه واقعی فرهنگ این خطه از سرزمینمان را به منصه ظهور برساند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم فصل جدیدی از پویایی در حوزه فرهنگ و هنر استان با حضور مدیر کل جدید اتفاق بیافتد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi