پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

افتتاح ‌و کلنگ زنی ۲۱ پروژه برق رسانی در شهرستان بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج جمال معتمدی زاده در حاشیه برگزاری این آیین که با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار شهرستان بویراحمد در یاسوج برگزار شد، اعتبار هزینه شده و پیش بینی شده برای افتتاح و کلنگ زنی این پروژه ها را ۷۲ میلیارد تومان عنوان و اظهارداشت؛ از این تعداد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72680
تاریخ انتشار : شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

کرونا :

افتتاح ‌و کلنگ زنی ۲۱ پروژه برق رسانی در شهرستان بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج جمال معتمدی زاده در حاشیه برگزاری این آیین که با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار شهرستان بویراحمد در یاسوج برگزار شد، اعتبار هزینه شده و پیش بینی شده برای افتتاح و کلنگ زنی این پروژه ها را ۷۲ میلیارد تومان عنوان و اظهارداشت؛ از این تعداد پروژه، ۱۴ پروژه افتتاحی و هفت پروژه کلنگ زنی شده است.

وی، عناوین پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی شهرستان بویراحمد را برق رسانی روستایی و شهری، احداث، اصلاح، بهینه سازی ، توسعه ، کاهش تلفات انرژی و روشنایی معابر ذکر و خاطرنشان کرد: بیش از ۲۲۰ نیروگاه خورشیدی نیز در یکساله اخیر به عشایر شهرستان بویراحمد واگذار شده است.

معتمدی زاده در بخشی از سخنان خود از مشترکین برق خواست نسبت به مدیریت مصرف برق، همکاری های بیشتری نبست به گذشته داده داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی از آمارهای مصرف برق در فروردین ماه امسال، تصریح کرد: میزان مصرف برق در استان ۲۰ درصد نسبت بمدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی افزود: شرایط تامین برق در تابستان امسال سخت خواهد بود و مشترکین برق نسبت به مدیریت مصرف از هم اکنون شایسته است همکاری های لازم را با شرکت توزیع نیروی برق داشته باشند.

فرماندار شهرستان بویراحمد هم در این آئین، کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد را ایثارگران گمنامی خواند که رشادت ها و تلاش های شان در گمنامی و بصورت پنهانی بخوبی انجام می شود.

شهرام مهدوی مطلق گفت: در بسیاری از ساعات شبانه روز که شرایط جوی مناسب نیست این کارکنان شرکت برق هستند که برق خانه های ما را تامین و امنیت را برای ما دوچندان تر می کنند.

آبخیزداری نبرد خاموش با خشکسالی در کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

وی با تقدیر از خدمات صورت گرفته شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در یکساله اخیر، خاطرنشان کرد: از مشترکین برق در استان بویژه شهرستان بویراحمد می خواهیم در مصرف برق خود، مدیریت بیشتری را اعمال کنند.

مهدوی مطلق افزود: از مدیران ادارات دولتی مصرانه می خواهیم در تابستان پیش رو نهایت همکاری را با این شرکت در ارتباط با مدیریت مصرف از خود نشان داده و نباید در مصرف برق اسراف کنند.

در پایان این آئین، روشنایی معابر خیابان شهید علی پور یاسوج بصورت نمادین و به نمایندگی از ۲۱ پروژه افتتاحی و کلنگ زنی برق رسانی شهرستان بویراحمد روشن شد.


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi