چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشمنان سپاه منفورترین انسان‌ها در نزد افکار عمومی هستند

به گزارش کرونا از رشت، حجت‌الاسلام احسان‌الله محمدی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با تسلیت ایام شهادت مولی‌الموحدین امیرالمؤمنین علی (ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه میهمانی خدا اظهار کرد: در دوم اردیبهشت سال ۵۸ فرمان تاریخی، سیاسی الهی مبنی بر تشکیل جندالله

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72668
تاریخ انتشار : شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

دشمنان سپاه منفورترین انسان‌ها در نزد افکار عمومی  هستند

به گزارش کرونا از رشت، حجت‌الاسلام احسان‌الله محمدی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با تسلیت ایام شهادت مولی‌الموحدین امیرالمؤمنین علی (ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه میهمانی خدا اظهار کرد: در دوم اردیبهشت سال ۵۸ فرمان تاریخی، سیاسی الهی مبنی بر تشکیل جندالله یعنی تشکیل  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط اندیشمند دوراندیش و معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) صادر شد.

وی هدف تأسیس سپاه پاسداران در کنار سایر نیروهای مسلح را نگهداری از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست، گفت: سپاه، پاسدار انقلاب و ارزش‌ها و فرزند انقلاب بوده به این معنی که متولد و مولد انقلاب است و کارنامه سراسر افتخار و عزت و شرافت همراه با عزت و خدمت را به خود اختصاص داده است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به خدمات نهاد انقلابی و ولایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: کارنامه سپاه از بدو تاریخ تشکیل در بحران‌های مختلف از شمال، شرق و غرب کشور آغاز شد که پاسداران جان‌برکف از روزهای نخستین تشکیل آن، حرکت کرده و در ترکمن‌صحرا، سیستان بلوچستان، خوزستان و کردستان سپاه حاضر و قائله‌ها را از بین برد.

محمدی با بیان اینکه سپاه جنگ را با الفاظ قدسیه امام (ره) به دفاع مقدس و دانشگاه تربیت  تبدیل کرد، افزود: زمانی که  سپاه در مقابله با توطئه قدرت‌های دنیا که در آستین صدام حسین بروز کرده بود با مدیریت جهادی در جبهه‌های جنگ تبلور یافت و ایثار، گذشت، شهامت، شجاعت و حفظ و قدردانی از بیت‌المال در جبهه جنگ به‌خوبی معنا پیدا کرد.

ابلاغ اعتبارات اشتغالزائی تبصره ۱۶ قانون بودجه به کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

وی با بیان اینکه سپاه به‌فرمان و اندیشه امام (ره) با جذب و ساماندهی مردمی در قالب بسیج، جنگ را مردمی مدیریت کرد، افزود: این هنر سپاه بود چراکه مردم به پشتیبانی نظام آمده و این نیروهای مردمی فرماندهی عملیات‌ها را برای حفظ خاک و سرزمین خود بر عهده گرفتند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان تفکر الهی، ولایی و اطاعت از ولی‌فقیه به‌عنوان نائب امام زمان (عج) قطع وابستگی و عدم اعتماد به قدرت‌های جهانی و تکیه‌بر بازوان قدرتمند نیروهای ارزشی و جوان سپاه پاسداران را مهم‌ترین ویژگی سپاه عنوان کرد.

به گفته محمدی سپاه بعد از دفاع مقدس نیز در دو عرصه سازندگی و عرصه جنگ نرم فرهنگی فعالیت کرده و بنا بر بنیاد خدمت به مردم، اسلام، دین و این مرز و  در عمران و آبادی اقصی نقاط کشور  به خدمت‌رسانی مشغول شد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن در حوزه جنگ نرم گفت: در فتنه ۸۸ دشمن با همه قدرت مقدسات، ارزش‌ها و اصل نظام را هدف گرفته بود که با هنر رهبر انقلاب و تلاش سپاه، صف مردم از صف فتنه‌گران جدا شد و گیلانیان نیز در این جدا شدن خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه دشمنان سپاه منفورترین انسان‌ها در نزد افکار عمومی جهانی هستند، گفت: ظالمان و جنایتکاران دشمنان سپاه و مستضعفان، پابرهنگان و آزادی‌خواهان جهان از دوستداران سپاه هستند.

انتهای پیام/۳۳۸۹


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi