شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری اعتکاف دهه پایانی ماه مبارک رمضان در کرمانشاه

به گزارش کرونا از کرمانشاه، عباس سروری مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: در این ایام شاهد حضور گروه‌های سنی مختلف در شب‌های لیالی قدر هستیم که نشان از درک شایسته مردم نسبت به ایام ماه مبارک رمضان دارد. وی‌ ادامه داد: امروز هم به مناسبت سالروز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72650
تاریخ انتشار : شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

برگزاری اعتکاف دهه پایانی ماه مبارک رمضان در کرمانشاه

به گزارش کرونا از کرمانشاه، عباس سروری مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: در این ایام شاهد حضور گروه‌های سنی مختلف در شب‌های لیالی قدر هستیم که نشان از درک شایسته مردم نسبت به ایام ماه مبارک رمضان دارد.

وی‌ ادامه داد: امروز هم به مناسبت سالروز شهادت مولی متقیان حضرت امیرالمومنین، علی (ع) عزادران، هیئات مذهبی در نقاط مختلف استان و شهر کرمانشاه عزاداری خواهند کرد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: امشب هم عزاداران در میدان غدیر و سایر نقاط استان ویژه برنامه‌های شهادت حضرت علی(ع) را خواهند داشت.

وی در خصوص برنامه اعتکاف، گفت: تا ظهر روز دوشنبه، برادران با حضور در مسجد حاج شهبازخان برای برپایی مجلس باشکوه اعتکاف ثبت‌نام کنند و روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مراسم ویژه اعتکاف برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/پ


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi