جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

انتقاد معاون استاندار از مدیرانی که فقط جواب تلفن «از ما بهتران» را می‌دهند؟!

 به گزارش کرونا از یاسوج، معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای اداری استان اظهار کرد: بعضا مدیران کل در سفرهای خود به شهرستان‌ها فرمانداران را در جریان قرار نمی‌دهند و یا اینکه برای تغییر و تحول مدیریتی در شهرستان‌ها با فرمانداران هماهنگ نیستند که باید این نقیصه برطرف شود. هاشمی گفت:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72632
تاریخ انتشار : جمعه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷

کرونا :

انتقاد معاون استاندار از مدیرانی که فقط جواب تلفن «از ما بهتران» را می‌دهند؟!

 به گزارش کرونا از یاسوج، معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای اداری استان اظهار کرد: بعضا مدیران کل در سفرهای خود به شهرستان‌ها فرمانداران را در جریان قرار نمی‌دهند و یا اینکه برای تغییر و تحول مدیریتی در شهرستان‌ها با فرمانداران هماهنگ نیستند که باید این نقیصه برطرف شود.

هاشمی گفت: این موضوع باعث نگرانی میان مسئولان و فرمانداران می شود که باید تیم صلح و سازش میان مدیران و فرمانداران تشکیل دهیم!.

این مسئول گفت: مدیران باید برای مرخصی‌های خود به استاندار نامه بزنند و فرمانداران هم باید با حوزه سیاسی هماهنگ کنند تا خللی در امورات استان پیش نیاید همچنین همه مدیران باید پاسخگوی مردم باشند مردم اکنون با شرایط سخت اقتصادی روبرو بوده و نباید با بی اعتنایی به آنها سختی بیشتری تحمیل کنیم.

وی در ادامه با انتقاد از تلفن‌هایی که جواب داده نمی‌شوند گفت: مدیران باید در هر لحظه پاسخگوی مردم باشند نباید فقط تلفن هایی را که می‌شناسند جواب دهند بلکه باید پاسخ تلفن‌های مردم را بدهند بعضی از مدیران هم بعد از وقت اداری تلفن خود را خاموش می کنند که تذکر می‌دهیم تلفن هیچ مدیری نباید خاموش باشد.

هاشمی با بیان اینکه گاهی اوقات حضور مدیران در مناسبت‌های ملی و مذهبی ضعیف است گفت: مدیرانی که حضور کمرنگ دارند معرفی می‌شوند و در ارزیابی ها اینگونه مسائل مورد نظر قرار می‌گیرد.

این معاون استاندار خطاب به مدیران دستگاه‌های مختلف یادآور شد: در تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران انتظار داریم که قانون رعایت شود.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi