چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاسیس منطقه آزاد اردبیل به محوریت بخش رضی/ تلاش برای حل مشکل محورهای مواصلاتی مشکین شهر

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس گفت: پیگیری هایی برای حل مشکلات حوزه انتخابیه صورت گرفته و در این رابطه نیز احداث و بهسازی جاده های موصلاتی در دستور کار است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72575
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

تاسیس منطقه آزاد اردبیل به محوریت بخش رضی/ تلاش برای حل مشکل محورهای مواصلاتی مشکین شهر

محمود عباس زاده مشکینی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: پیگیری هایی لازم برای مجوز احداث منطقه آزاد استان اردبیل انجام شده که محوریت آن بخش رضی مشکین شهر است.

وی افزود: برخلاف اخبار غیرمستند منتشر شده و شایعات بی اساس منطقه آزاد اردبیل شامل ۴ نقطه بوده است که نخستین آن بخش رضی مشکین شهر است و این مهم نیز در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام شده است.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس عنوان کرد: تلاش هایی برای احداث محور مشکین شهر به سراب انجام شده است و این مهم نیز به همراه نماینده سراب بوده ضمنا این محور تنها کریدور شمالی – جنوبی شمال غرب کشور است.

عباسزاده مشکینی عنوان کرد: این پروژه مغان را از طریق مشکین شهر- سراب – میانه به آزادراه تبریز- تهران متصل می کند و مشکین شهر را نیز از حیث حضور گردشگران از مبدا شمال غرب به ویژه تبریز متحول می کند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi