جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ارتقا تعمیر و نگهداری روشنایی ۲۸ کیلومتراز محور باشت،گچساران و دهدشت

یعقوب عوض زاده در کفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در این شهرستان ۱۲ طرح با اعتبار ۲۵۰ میلیاردو ۷۳۹ میلیون ریال درحوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای در این در دست اجراست. وی با اشاره به اینکه تا پایان امسال این پروژه ها به بهره برداری خواهند رسید

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72545
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

کرونا :

ارتقا تعمیر و نگهداری روشنایی  ۲۸ کیلومتراز محور باشت،گچساران و دهدشت

یعقوب عوض زاده در کفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در این شهرستان ۱۲ طرح با اعتبار ۲۵۰ میلیاردو ۷۳۹ میلیون ریال درحوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای در این در دست اجراست.

وی با اشاره به اینکه تا پایان امسال این پروژه ها به بهره برداری خواهند رسید افزود: ابن تعداد طرح در زمینه بهسازی ، آسفالت راه های روستایی، اجرای شبکه روشنایی، ارتقا روشنایی، لکه گیری هندسی، لکه گیری و روکش آسفالت است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گچساران تصریح کرد: بهسازی جاده نیمدور ، اسپر، موگ، جاده کمربندی بهشت زهرا ، بهسازی جاده پشکان ، بهسازی و آسفالت راه های روستایی آبچیرک آب توت سر آب ننیز ،آبریزی، پاکوه ، اجرای شبکه روشنایی پل پاسگاه عبدالهی و تقاطع غیر همسطح خیرآباد ، ارتقا روشنایی باشت،گچساران- لکه گیری هندسی در سطح استان (جاده کمربندی گچساران) تعمیر و بازسازی ساختمان پلیس راه گچساران – شیراز، لکه گیری و رو کش آسفالت پل بریم باشت- خیرآباد- گچساران و لکه گیری و روکش آسفالت محور گچساران- بی بی حکیمه از مهمترین طرح های در دست اجرا اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان است.

عوض زاده اظهار داشت: از این تعداد طرح های در دست اجرا پنج طرح از محل اعتبارات ملی بوده که سال گذشته ۱۳۳ میلیارد ریال به این طرح ها اختصاص یافت.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۲۵۰ میلیاردو ۷۳۹ میلیون ریال اعتبار به طرح های در دست اجرای حوزه راهداری گچساران اختصاص یافته است.

نیم نگاه مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به جام جهانی قطر/ عمان مقصد محصولات صادراتی استان
دنبال کنید

عوض زاده عنوان کرد: بهسازی جاده نیمدور- اسپر -موگ با پیشرفت فیزیکی ۷۰درصد و اعتبار پنج میلیارد ریال، جاده قبرستان گلزار شهدا با ۱۰۰ درصد پیشرفت با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال ، بهسازی آسفالت راههای روستایی آبچیرک، آب توت ، آبرزی و پاکوه با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال به طول ۳ کیلومتر هم اکنون در دست اجراست.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی سه طرح در حوزه راهداری شامل بهسازی جاده پشه کان به طول ۲ کیلومتر با اعتبار ۱۹ میلیاردو ۷۰۰ میلیون ریال، بهسازی آسفالت راه های روستایی سراب ننیز با اعتبار ۳۹میلیارد ریال و اجرای شبکه روشنایی پل پاسگاه عبدالهی و تقاطع غیر همسطح خیرآباد با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۳۹ میلیون ریال بزودی آغاز خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گچساران گفت: ارتقا تعمیر و نگهداری روشنایی باشت، گچساران ، دهدشت به طول ۲۸ کیلومتر با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال در دست اجراست.

وی اظهار داشت: لکه گیری هندسی در سطح استان به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی در دست اجراست.

عوض زاده تصریح کرد: لکه گیری روکش آسفالت محور گچساران بی بی حکیمه به طول ۳ کیلومتر و ۶۸۰ متر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و پیشرفت ۱۰۰ درصد از محل اعتبار ملی با اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: تعمیر و بازسازی ساختمان پلیس راه گچساران_شیراز با پیشرفت ۲۰ درصد و اعتبار ۱۸ میلیارد ریال ولکه گیری و روکش آسفالت پل بریم باشت – گچساران – خیر آباد به طول پنج و نیم کیلومتر با اعتبار ۵۸ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد از محل اعتبارات ملی در دست اجراست.

بحران کرونا در بویراحمد / مردم برای خاکسپاری متوفی مجوز دفن بگیرند (+ تصاویر )
دنبال کنید

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi