چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اقدامات کاربردی برای خسارت وارده ناشی از سرمازدگی و خشکسالی به کشاورزان

نماینده مردم سروستان، کوار و خرامه در مجلس گفت: برای حمایت از خسارت وارده ناشی از سرمازدگی و خشکسالی به کشاورزان و باغداران حوزه انتخابیه اقدامات مهی در دستور کار قرار گرفته است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72506
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

اقدامات کاربردی برای خسارت وارده ناشی از سرمازدگی و خشکسالی به کشاورزان

عبدالعلی رحیمی مظفری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت درباره در تشریح  برنامه های حمایت ازکشاورزان و باغداران سروستان،خرامه وکوار در فروردین ماه ۱۴۰۱،گفت:در راستای خسارت وارده ناشی از سرمازدگی و خشکسالی به کشاورزان و باغداران حوزه انتخابیه اقدامات مهی  در دستور کار قرار گرفته است.

نماینده مردم سروستان و کوار و خرامه  در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور قائم مقام صندوق بیمه کشاورزان در شهرستان های سروستان ، خرامه و کوار جهت بررسی میدانی وضعیت سرمازدگی و خشکسالی  باغداران و کشاورزان  در دستور کار قرار گرفته است.

 وی در پایان یادآورشد: مکاتبه با وزیر جهاد کشاورزی جهت تسریع در پرداخت بسته های حمایتی به کشاورزان و باغداران یکی  از  دیگر اقدامات اصولی  برای بهبود وضعیت کشاورزان و باغداران بود که مدنظر قرار گرفت واین در حالی که  مکاتبه با رئیس جمهور  جهت دستور ویژه به پرداخت خسارات به باغداران و کشاورزان از دیگر  موضوعاتی بود که عملیاتی شد./

پایان  پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi