شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وضعیت آبرسانی و جمع آوری فاضلاب در جزیره خارگ ساماندهی شود

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس،گفت: با توجه به اهمیت جزیره استراتژیک خارگ ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب و جمع آوری فاضلاب در این جزیره از جمله ضرورت‌هایی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72485
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

وضعیت آبرسانی و جمع آوری فاضلاب در جزیره خارگ ساماندهی شود

به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت، عبدالکریم جمیری در نشست بررسی و ساماندهی خدمات‌رسانی در عرصه توزیع آب و جمع آوری فاضلاب جزیره خارگ از توابع شهرستان بوشهر افزود: تاسیس نمایندگی شرکت آب و فاضلاب در جزیره خارگ در راستای ساماندهی وضعیت توزیع آب از جمله مواردی است که باید به آن رسیدگی و مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جزیره استراتژیک خارگ در صادرات نفت خام جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد و مردم ساکن در این جزیره امنیت‌بخش و نقش اقتصادی آن را تضمین کرده‌اند.

وی بر خدمات‌رسانی مطلوب برای آسایش و آرامش در جزیره خارگ را مورد تأکید قرار داد و گفت: مدت‌ها است حل مشکلات ساکنان جزیره خارگ در عرصه آبرسانی و جمع‌آوری فاضلاب دست به دست می‌شود و امید می‌رود بزودی این وضعیت ساماندهی شود.

جمیری یادآور شد: تاکنون طرح‌های مهم در جزیره خارگ اجرا شده و در این زمینه اعتبارات ویژه‌ای در اجرای طرح‌های آبرسانی تخصیص و هزینه شده ولی به سبب مستقر نبودن نمایندگی اداره آب و فاضلاب در خارگ، این طرح‌ها و هزینه‌ها نتیجه و تاثیری در حل مشکلات مردم خارگ نداشته است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi