سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

یاسوج ۷سال گرفتار ساخت یک پل!/گره در پل چهارم بشار کجاست؟

به گزارش کرونا از یاسوج در نشست شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص برخی پروژه‌های مهم این است آن بحث و گفت‌وگو شد. یکی از پروژه هایی که در شورای فنی در خصوص آن اظهار نظر شد پل چهارم بشار بود که ۳ قرارداد پیمانکار وارد میدان شده بود و بنا به گفته

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72482
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

یاسوج ۷سال گرفتار ساخت یک پل!/گره در پل چهارم بشار کجاست؟

به گزارش کرونا از یاسوج در نشست شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص برخی پروژه‌های مهم این است آن بحث و گفت‌وگو شد.

یکی از پروژه هایی که در شورای فنی در خصوص آن اظهار نظر شد پل چهارم بشار بود که ۳ قرارداد پیمانکار وارد میدان شده بود و بنا به گفته مسئولان در شورای فنی اگر افتتاح می شود به بهره برداری نخواهد رسید چون پروژه های مربوط به آن از جمله راه‌های دسترسی هنوز بلاتکلیف است.

به گزارش فارس پیمانکار پل چهارم بشار شرکت نصر عمران است که بنا به گفته ها در شورای فنی به صورت لاک پشتی کار خود را انجام می‌دهد.

هر چند که دست اندرکاران ساخت این پل می گویند علاوه بر کار بر روی پل قسمت های دیگر پروژه از جمله دسترسی به منطقه سروک نیز در حال انجام است آنها می گویند که یک ارشه بیشتر باقی نمانده بتن ریزی آن انجام شده و طی یکی دو ماه آینده به اتمام می‌رسد.

سهمگین از اعضای شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص می‌گوید که ۷ سال است گرفتار یک پل هستیم آن هم یک شرکت پایه یک به عنوان پیمانکار در آن فعالیت می کند اگر این پروژه به پیمانکار بومی واگذار شده بود الان کار تمام بود،

یکی از اعضای شورای فنی گفت کار از لاکپشتی هم لاکپشتی تر است پیمانکار وقتی یک متر کار انجام می‌دهد می‌گوید طول همان یک متر را نیز باید دریافت کنم.

در ادامه مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتقاد دیگری دارد و می گوید که متاسفانه تخصیص های این پروژه با تخصیص یک پروژه روستایی برابر است.

دولت اصلاحات بودجه را اعمال کرد/ بازسازی منازل زلزله‌زدگان «سی‌سخت» مدنظر قرار گیرد
دنبال کنید

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi