شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مرگ تلخ راکب موتورسیکلت در تصادف زنجیره‌ای

به گزارش کرونا از شیراز، طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۱۴ به همراه گروه امداد و نجات جاده ای را ساعت ۱۸:۲۴ روز گذشته ۲۸ فروردین ماه به جاده بوشهر رهسپار کرد. بر اساس گزارش این حادثه برخورد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72464
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳

کرونا :

مرگ تلخ راکب موتورسیکلت در تصادف زنجیره‌ای

به گزارش کرونا از شیراز، طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۱۴ به همراه گروه امداد و نجات جاده ای را ساعت ۱۸:۲۴ روز گذشته ۲۸ فروردین ماه به جاده بوشهر رهسپار کرد.

بر اساس گزارش این حادثه برخورد موتور سیکلت با خودروی وانت نیسان و پس از آن بروز تصادف زنجیره‌ای یک دستگاه تریلی و پنج  دستگاه خودرو سواری منجر به گرفتار شدن مصدومین و مسدود شدن معبر شد. 

آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، علائم هشدار دهنده را در مسیر قرار دادند و پس از قطع جریان برق خودروها، با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات، عملیات امدادرسانی به سرنشینان و راکب موتورسیکلت را آغاز کردند.

آتش نشانان با تلاش فراوان در کوتاه ترین زمان ممکن، مصدومین را  برای انجام معاینات پزشکی، تحویل امدادگران اورژانس دادند که متاسفانه پس از انجام معاینات پزشکی از سوی امدادگران اورژانس، مشخص شد راکب موتورسیکلت در همان لحظات اولیه جان باخته است و سه مصدوم دیگر سریعا به مراکز درمانی منتقل شدند.

نیروهای عملیاتی در پایان خودروها  را به حاشیه امن انتقال و محل حادثه را برای بررسی علت، تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

انتهای پیام/ن


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi