پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح مجهزترین آزمایشگاه پاتوبیولوژی در باشت

نادر گرامی فرماندار باشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با افتتاح این آزمایشگاه برای حدود ۷۰ نفر به طورمستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی ایجاد می‌شود.   وی گفت: آزمایشگاه پاتوبیولوژی فراز با اعتباری افزون بر ۴۰ میلیارد ریال در باشت افتتاح شد.   فرماندار باشت با اشاره به اینکه با شروع به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72452
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

کرونا :

افتتاح مجهزترین آزمایشگاه پاتوبیولوژی  در باشت

نادر گرامی فرماندار باشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با افتتاح این آزمایشگاه برای حدود ۷۰ نفر به طورمستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی ایجاد می‌شود.
 

افتتاح مجهزترین آزمایشگاه پاتوبیولوژی در باشت 5

وی گفت: آزمایشگاه پاتوبیولوژی فراز با اعتباری افزون بر ۴۰ میلیارد ریال در باشت افتتاح شد.
 

افتتاح مجهزترین آزمایشگاه پاتوبیولوژی در باشت 6

فرماندار باشت با اشاره به اینکه با شروع به کار این مرکز برای ۱۸ نفر به طور مستقیم استغالزایی ایجاد می‌شود، تصریح کرد: مکان این آزمایشگاه، به گونه‌ای انتخاب شده که دارای کمترین بار ترافیکی است و مردم می‌توانند به راحتی به این آزمایشگاه دسترسی پیدا کنند.
 

افتتاح مجهزترین آزمایشگاه پاتوبیولوژی در باشت 7

گرامی عنوان کرد: این آزمایشگاه تنها مرکز آزمایشگاهی کهگیلویه و بویراحمد بوده که مجهز به انجام تست‌های ملکولی است و مطابق با استانداردهای جهانی و مجهز به پیشرفته‌ترین و بروزترین تجهیزات است.

فرماندار باشت خاطرنشان کرد: در آزمایشگاه فراز باشت آزمایشات ایمونولوژی، پاتولوژی، بیوشیمی، سیتولوژی، هماتولوژی، میکروبیولوژی و نیز تشخیص سیتولوژی و ملکولی انجام می‌شود.

گرامی بیان کرد: در این فضا از بهترین امکانات، برای پذیرش مراجعین و بیماران استفاده شده، تسریع در جواب‌دهی به آزمایشات، روند درمان و صرفه جویی در وقت مراجعین نیز از دیگر مزایای این مرکز است.

انتهای پیام/س


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi