شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شهرک سرمایه گذاری مشترک خوی با ترکیه راه اندازی شود

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس خواستار راه اندازی اتاق بازرگانی مستقل در خوی شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72431
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

شهرک سرمایه گذاری مشترک خوی با ترکیه راه اندازی شود

 به گزارش خبرگزاری خانه ملت،عادل نجف زاده در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن مسائل مربوط به حوزه های صنعتی ، تجاری ،اقتصادی و بازرگانی خوی با اشاره به جایگاه ارزشمند خوی در مبادلات تجاری و اقتصادی منطقه و بعنوان نزدیکترین مسیر ریلی و زمینی به ترکیه و اروپا اظهار کرد: ضروری است اتاق بازرگانی مستقلی در خوی تشکیل شود تا مراجعات تجار و بازرگانان و کسبه به مرکز استان به حداقل برسد.

نماینده مردم خوی و چایپاره در  مجلس شورای اسلامی، ارتقا جایگاه اداری اداره صمت خوی را خواستار شد و گفت: خوی در حال تبدیل شدن به بهشت سرمایه گذاران کشور است و ضروری است چارت تشکیلاتی اداره صمت خوی و حوزه اختیارات این اداره ارتقا پیدا کند.

نجف زاده همچنین خواستار راه اندازی شهرک سرمایه گذاری مشترک خوی با کشور ترکیه شد و گفت: با راه اندازی این شهرک می توان در جذب سرمایه گذاران خارجی به خصوص سرمایه گذاران ترک در اسرع وقت اقدام و به نتیجه رسید.

فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این جلسه با اشاره به تلاش ها و تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال در سطح کشور گفت: مشکلات و نیازهای خوی در بخش صنعت ،معدن و تجارت در اسرع وقت رسیدگی می شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi