شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتقاد شدید نایب رئیس شورای شهر لیکک از وضعیت اینترنت در بهمئی

رضا بنیادداشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهمئی اظهار کرد: با توجه به عصر ارتباطات و نیاز مبرم مردم به تلفن همراه و تحت پوشش قرار گرفتن در این شبکه، آنتن دهی ضعیف، قطعی و نبود اینترنت و تلفن همراه در شهر لیکک معضلی است که گلایه بیشتر مردم شهرستان را در پی داشته

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72410
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

انتقاد شدید نایب رئیس شورای شهر لیکک از وضعیت اینترنت در بهمئی

رضا بنیادداشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهمئی اظهار کرد: با توجه به عصر ارتباطات و نیاز مبرم مردم به تلفن همراه و تحت پوشش قرار گرفتن در این شبکه، آنتن دهی ضعیف، قطعی و نبود اینترنت و تلفن همراه در شهر لیکک معضلی است که گلایه بیشتر مردم شهرستان را در پی داشته است.

وی با اشاره به آنتن دهی بسیار ضعیف همراه اول در سطح شهرستان گفت: بیشتر تماسهای شهروندان درحین مکالمات قطع و وصل می شود.

بنیادداشت افزود: مردم شهرستان بیشتر اوقات برای رفع این مشکل به اجبار به ارتفاعات و پشت‌بام‌های منازل خود می‌روند که این موضوع علاوه بر خطرآفرین بودن، تماس مطلوبی را نیز برای اهالی به همراه ندارد.

وی با انتقاد از بی توجهی مسئولان مخابراتی گفت: بیشتر اوقات باتوجه به وضعیت نابسامان شبکه مخابراتی در شهر لیکک مسئولان باید هر چه سریع‌تر نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مردم نمی‌توانند هم در خانه بمانند و هم اینترنت نداشته باشند چون برای ابتدایی‌ترین کارهای خود نیاز به اینترنت دارند.

نائب رئیس شورای شهر لیکک در ادامه با درخواست از توجه بیشتر مسئولان در رابطه با بهبود وضعیت آنتن دهی، گفت: نبود اینترنت پرسرعت نسل ۳ و ۴ نیز از دیگر مشکلات مردم شهرستان بهمئی است.

عضو شورای شهر لیکک با درخواست از تمام مسئولان شهرستانی، استانی افزود: از آقای موحد نماینده شهرستان‌های چهار گانه و مدیرعامل مخابرات استان و فرماندار انتظار ویژه داریم پیگیری و همکاری‌های لازم را در این خصوص انجام دهند و گزارش خود را در این خصوص به مردم و شهروندان اعلام کنند.

بررسی مشکلات بخش چاروسا در سفر نماینده شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ
دنبال کنید

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi