پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

دستور وزیر راه و شهرسازی در خصوص تکمیل جاده‌های حادثه‌خیز کنگاور

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس گفت: برحسب دستور وزیر راه و شهرسازی، بعد از ۴۰ سال، جاده پر ترافیک نهاوند به کنگاور و تویسرکان به کنگاور تکمیل می شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72380
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

دستور وزیر راه و شهرسازی در خصوص تکمیل جاده‌های حادثه‌خیز کنگاور

علی رضائی نماینده مردم  کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، پیگیری مشکلات جاده نهاوند به کنگاور و جاده تویسرکان به کنگاور گفت: با توجه به اینکه این دور محور، پر ترافیک و حادثه خیز بوده و در چند سال گذشته نزدیک به ۸۰ درصد تکمیل شده است، لذا لازم است ۲۰ درصد باقی مانده تکمیل شود؛ چراکه این وضعیت باعث نارضایتی مردم حوزه انتخابیه شده است.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: عدم تکمیل این پروژه که روی هم ۵۰ کیلومتر بوده و ۱۵ کیلومتر آن باقی مانده است، باعث حوادث سنگین فوتی و جرحی و خسارتی نسبت به شهروندان حوزه  انتخابیه شده است که لازم است وفق قوانین و مقررات مانند قانون ایمنی راه ها نسبت به تکمیل این دو پروژه اقدامات لازم صورت گیرد.

وی افزود: برهمین اساس طی مکاتبه ای که با رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی و خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور صورت گرفت، اعلام شد که نسبت به وضعیت و تکمیل این دو پروژه دستورات لازم را صادر کنند.

نماینده مردم  کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس در پایان گفت: بنابراین برحسب دستور وزیر راه و شهرسازی، این دو قطعه به مناقصه گذاشته می شوند که این خبر خوبی برای مردم کنگاور است که بعد از ۴۰ سال، جاده پر ترافیک نهاوند به کنگاور و تویسرکان به کنگاور تکمیل می شود./

پایان پیام

تکمیل پروژه سد خاکی گهرو باعث کاهش بیکاری در شهرستان کیار می شود
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi