سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

حاشیه‌های یک جلسه/ عذرخواهی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از رسانه‌ها

به گزارش کرونا از یاسوج، اولین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جدید پیش از ظهر امروز به ریاست سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. علی‌رغم اینکه برای پوشش این جلسه از رسانه‌ها دعوت شد اما در همان ابتدای جلسه از آنها خواسته شد برای دقایقی جلسه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72353
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

حاشیه‌های یک جلسه/ عذرخواهی استاندار  کهگیلویه و بویراحمد از رسانه‌ها

به گزارش کرونا از یاسوج، اولین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جدید پیش از ظهر امروز به ریاست سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

علی‌رغم اینکه برای پوشش این جلسه از رسانه‌ها دعوت شد اما در همان ابتدای جلسه از آنها خواسته شد برای دقایقی جلسه را ترک کنند که برخی رسانه‌ها به انتشار اخباری با عنوان جلسه شورای برنامه‌ریزی پشت درهای بسته پرداختند.

رسانه‌ها بعد از دقایقی توانستند در جلسه حاضر شوند که استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رسانه‌ها در بخشی از جلسه نبودند اما چیزی از آنها پنهان نیست، گفت: مباحثی بین مدیریت استان در جذب اعتبارات بود و به مدیران برای جذب اعتبارات تذکراتی داده شد.

وی بیان کرد: ممکن بود اگر رسانه‌ها این موارد را منتشر کنند موجب نگرانی مردم شود اما در جلسات بعدی ثمره این کار پنهان را خواهیم دید و رسانه‌ها در جلسات بعدی شیرینی این تصمیم‌گیری را به اطلاع مردم خواهند رساند.

احمدزاده بیان کرد: از همه اصحاب رسانه به دلیل اینکه در این مقطع کوتاه نتوانستند کنار ما باشند عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi