جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

ضرورت اختصاص بودجه و بهسازی و ایمن سازی جاده ها و مسیرهای مواصلاتی خوی و چایپاره

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس در دیدار با رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل کشور خواستار اختصاص بودجه و بهسازی و ایمن سازی جاده ها و مسیرهای مواصلاتی این دو شهرستان شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72332
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

ضرورت اختصاص بودجه و بهسازی و ایمن سازی جاده ها و مسیرهای مواصلاتی خوی و چایپاره

به گزارش خبرگزاری  خانه ملت، عادل نجف زاده نماینده مردم خوی و چایپاره و عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی با داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل کشور دیدار و گفتگو کرد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این دیدار گفت: در این دیدار بر لزوم اختصاص بودجه و بهسازی و ایمن سازی جاده ها و مسیرهای مواصلاتی خوی و چایپاره تاکید شد.

وی افزود: همچنین طی درخواست از رییس سازمان راهداری و حمل و نقل کشور در خصوص نصب نیوجرسی بتنی و خط و ایمن سازی برای محور خوی – رازی بطول ۱۰ کیلومتر و برای محور خوی – ایواوغلی بطول ۵ کیلومتر، تعریض ،بهسازی و احداث پل در راه ارتباطی شهر دیزج دیز بطول ۴ کیلومتر، تخصیص ۴۰ میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز ماشین آلات خوی و چایپاره و تخصیص اعتبار لازم برای بهسازی و آسفالت راه روستایی گوگرد از بخش قطور خوی بطول ۶ کیلومتر با ۵۰۰ خانوار جمعیت، دستور اجرایی شدن و تخصیص بودجه قرار گرفت./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi