شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری نمایشگاه بزرگ قرآنی «بهار ضیافت» در یاسوج

به گزارش کرونا از یاسوج، امین درخشان در گفت و‌گو با خبرنگاران در یاسوج اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان، نمایشگاه علوم قرآنی «بهار ضیافت» در یاسوج برپا می‌شود. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه بیش از ۲ هزار عنوان کتاب در قالب ۲۲ غرفه با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72320
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

برگزاری نمایشگاه بزرگ قرآنی «بهار ضیافت» در یاسوج

به گزارش کرونا از یاسوج، امین درخشان در گفت و‌گو با خبرنگاران در یاسوج اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان، نمایشگاه علوم قرآنی «بهار ضیافت» در یاسوج برپا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه بیش از ۲ هزار عنوان کتاب در قالب ۲۲ غرفه با موضوعات قرآن و عترت به نمایش در می‌آیند.

وی با بیان اینکه موضوعات این نمایشگاه مرتبط با حوزه قرآن و عترت است، افزود: در این نمایشگاه بزرگ قرآنی محصولات فرهنگی، غرفه‌های مد و لباس، خانواده، برنامه های ویژه کودکان، غرفه امر به معروف و نهی از منکر و پاسخ به شبهات، غرفه تولید محتوا در فضای مجازی، غرفه نغمات آسمانی، غرفه «قرآن بخوان جایزه بگیر»، غرفه استعدادیابی اذان، ابتهال، صوت، قرآن، غرفه جهاد تبیین و گفتمان جوان نیز با حضور مربیان برپا می‌شود.

درخشان به برنامه‌های جنبی نمایشگاه «بهار ضیافت» اشاره کرد و گفت: ایستگاه‌های نقاشی و خوشنویسی با حضور هنرمندان، محافل قرآنی، نشست های تخصصی موضوعی، گفت و گو های تخصصی جوانان و پرسش و پاسخ، اجرای نمایش های خیابانی با موضوعات قرآنی از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نمایشگاه از ۲۹ فروردین ماه به مدت حدود یک هفته به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، معاونت فرهنگی سپاه فتح، اداره کل تبلیغات اسلامی استان، دارالقرآن کریم و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کار خود را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi