جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

استفاده از ظرفیت‌ها نیازمند نگاه‌های نو و به روز است

نماینده شیراز و زرقان در مجلس بابیان اینکه استفاده از ظرفیت ها نیازمند نگاه های نو و به روز است،گفت: ظرفیت های خوبی برای جذب سرمایه گذار در حوزه انرژی و سایر موارد در استان وجود دارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72284
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

کرونا :

استفاده از ظرفیت‌ها نیازمند نگاه‌های نو و به روز است

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، ابراهیم عزیزی در نشست شورای راهبردی نفت و گاز و پتروشیمی استان فارس که در محل شرکت زاگرس جنوبی برگزار شد، اظهار داشت: انتظاری که از شورای راهبردی می رود این است که ۴پروژه مهم خط پروپیلن، خط فرآورده های نفتی، پتروشیمی و احداث پالایشگاه که اولویت استان فارس در حوزه انرژی است را دنبال و از توجه به موارد بی اهمیت پرهیز نماید.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نبود توانایی در جذب سرمایه گذاران، افزود: ظرفیت های خوبی برای جذب سرمایه گذار در حوزه انرژی و سایر موارد در استان وجود دارد.

نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز باید سرمایه گذار را حفظ و حمایت کرد.

عزیزی با اشاره به وضعیت استان فارس در حوزه انرژی و تاکید بر استفاده از ظرفیت های ملی برای جبران عقب ماندگی ها گفت: امروز در راس دولت سیزدهم، رییس جمهوری پرتلاش و مردمی قرار دارد که می توان از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن برای توسعه استان استفاده کرد لذا با نگاه های کوتاه  نباید خود را درگیر مسائل جزئی نمود.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی استفاده از ظرفیت ها را نیازمند نگاه های نو و به روز دانست و افزود: وقتی صحبت از شورای راهبردی می شود منظور پیگیری مسائل کلان در یک حوزه خاص است چراکه راهبرد افق روشنی دارد و با نگاه های کوچک اجرایی متفاوت است.

رییس فراکسیون جنوب کشور مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شورای راهبردی باید هدف اصلی تشکیل این شورا را که توسعه و تقویت زیرساخت های استان در  حوزه انرژی با توجه به سه معیار زمان، هزینه و منافع است، گم نکند تا نشست های آن منتج به نتایج کاربردی شود.

سهمیه داروی مورد نیاز استان مرکزی افزایش یافت
دنبال کنید

عزیزی در ادامه بر بررسی علمی کشیدن خط پروپیلن به فارس تاکید کرد و گفت: مصوبه دولت برای احداث این خط گرفته شده اما اگر تولید آن در استان به صرفه تر باشد، می توان روی این پروژه مطالعه کرد که شورای راهبردی باید آن را دنبال کند و نتیجه را اعلام نماید تا تعیین تکلیف شود.

در ادامه این نشست اعضا به بررسی اولویت های حوزه انرژی استان پرداخته و پیشنهادات خود را برای تسریع در انجام پروژه ها ارایه کردند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi