جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

زمان بازنگری طرح هادی در روستاهای آستارا فرا رسیده است

نماینده مردم آستارا در مجلس گفت: زمان بازنگری طرح هادی در روستاهای آستارا فرا رسیده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72239
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

زمان بازنگری طرح هادی در روستاهای آستارا فرا رسیده است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، غلامرضا مرحبا در سومین جلسه میز خدمت و بررسی مشکلات روستای مشند آستارا،گفت: میز خدمت جهادی فرصتی برای رفع مشکلات و کمک به مردم و توسعه، عمران و آبادانی مناطق مختلف شهرستان مرزنشین آستارا است.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی  با تاکید بر ضرورت همدل و همگام بودن همه دستگاه های اجرایی آستارا برای رفع مشکلات روستانشینان، گفت: مشند از روستاهای مهم و پرجمعیت آستارا و یک منطقه گردشگر پذیر با زمستان های سرد و برفی و طولانی مدت است و باید مشکلات مربوط به نفت، کپسول گاز و در نهایت گاز رسانی این روستا رفع شود.

مرحبا به مشکلات مربوط به جاده ورودی و خروجی روستای مشند اشاره و خاطرنشان کرد: بهسازی راه روستای مشند و منطقه شاغوله با تامین اعتبارات لازم در دستور کار قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آغاز عملیات گاز رسانی به ۹ روستای شهرستان آستارا، گفت: در بعضی از روستاها کار گاز رسانی به اتمام رسیده و در بعضی دیگر در حال انجام است.

وی ادامه داد: با رایزنی های صورت گرفته عملیات گاز رسانی و لوله کشی در روستای مشند در حال انجام است و قطعا کار گازرسانی در حفظ منابع طبیعی منطقه مثمرثمر خواهد بود.

مرحبا با تاکید بر اینکه وقت بازنگری طرح هادی در روستاهای آستارا فرا رسیده است، افزود: در برخی روستاها در حال انجام است و مابقی روستاهای شهرستان با تامین اعتبارات لازم توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بازنگری طرح هادی در آنها انجام خواهد شد.

مجلس به دنبال رفع مشکلات و مسائل فرهنگی در بودجه سال آتی است/ سهم دو درصدی فرهنگ از بودجه افزایش می‌یابد
دنبال کنید

عنایت رضایی پور، فرماندار شهرستان آستارا نیز در این جلسه، خدمت به مردم و رفع مشکلات آحاد جامعه را وظیفه ذاتی مسئولان در نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: با برپایی میز خدمت در کمترین زمان ممکن می ‌توان مطالبات مردم را پیگیری کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi