پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعتبارات سال 1401 جبران کمبودهای حوزه راه در شهرستان راز و جرگلان خواهد بود

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس گفت: اعتبارات سال ۱۴۰۱ جبران کمبودهای حوزه راه در شهرستان راز و جرگلان خواهد بود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72224
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

اعتبارات سال 1401 جبران کمبودهای حوزه راه در شهرستان راز و جرگلان خواهد بود

به گزارش خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت، محمد وحیدی عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، در دیدار با جمعی از نخبگان، معتمدین و شورای بخش غلامان, گفت: کمبودهای یک منطقه بدون انعکاس و همت مسئولین محلی قابل جبران نیست، در امور زیرساختی شهرستان به عنوان یک اولویت نگاه کرده ایم که امیدواریم مسئولین استانی در رفع مشکلات بخش و شهرستان تعجیل داشته باشند.

 وحیدی ادامه داد: شهرستان راز و جرگلان در طرح مطالعاتی ستاد اجرایی فرامین حضرت امام خمینی (ره) جزء ۳۱ شهرستان محروم کشور قرار گرفته است، در کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱، علاوه بر مبلغ ۱۹ هزار میلیارد تومانی که در سال گذشته برای اختصاص به محرومیت زدایی پیش بینی شده بود مبلغ ۳۱۰۰ میلیارد تومان نیز تصویب شد تا به مبلغ سال گذشته اضافه شود‌.

وی همچنین عنوان کرد: مهمترین خدمت برای رفع محرومیت در شهرستان راز و جرگلان، افزایش ثروت است، تا زمانیکه درآمد کسب نشود مهاجرت متوقف نخواهد شد، لذا نیاز است افزایش ثروت در شهرستان راز و جرگلان مورد توجه مسئولین محلی، معتمدین و نخبگان قرار بگیرد.

وحیدی با اشاره به اهمیت بازگشایی مرز گفت: در کشور تنها استانی هستیم که دارای مرز مشترک هستیم اما تبادلی صورت نمی گیرد و می توان گفت مرز استان خراسان شمالی یک مرز تعطیل است، در سفری که فرمانده مرزبانی کشور به استان داشتند موافق بازگشایی مرز هستند که این خبر خوبی است زیرا یکی از نیازهای بازگشایی مرز مهیا بودن زیرساخت های مرزبانی و امکانات لازم است.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در ادامه افزود: بخشی از درآمد کشور از راه ترانزیت تحقق پیدا می کند، باتوجه به تکمیل زیرساخت های حوزه راه جاده ای در صورت بازگشایی مرز، راه ارتباطی میامی – جاجرم – بجنورد – راز و جرگلان می تواند کمک بزرگی اول به توسعه شهرستان راز و جرگلان و بعد استان باشد.

ثروتمندترین استان کشور کمترین تعداد تخت بیمارستانی را دارد/ اگر نمی‌توانید مسائل بزرگ را حل کنید حداقل مشکلات کوچک را حل کنید / لزوم تعیین تکلیف نیروهای قراردادی و شرکتی وزارت بهداشت
دنبال کنید

محمد وحیدی همچنین در پایان گفت: با توجه به اینکه میانگین آسفالت راه روستایی شهرستان راز و جرگلان به میزان ۸ درصد کمتر از میانگین کل استان می باشد و از جمعیت بالایی برخوردار است، بیشترین اعتبارات استانی در حوزه راه در سال جاری برای این شهرستان در نظر گرفته شده است که امیدواریم شاهد نهضت راه روستایی باشیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi