پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

ضارب پزشک گچسارانی خود را به پلیس معرفی کرد

به گزارش کرونا از یاسوج سرهنگ ارسلان خادمیان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی برهم زدن نظم عمومی و ضرب و شتم پزشکی در بیمارستان بی بی حکیمه(س) شهرستان گچساران توسط شخصی، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی بصورت ویژه دردستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. وی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72207
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

کرونا :

ضارب پزشک گچسارانی خود را به پلیس معرفی کرد

به گزارش کرونا از یاسوج سرهنگ ارسلان خادمیان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی برهم زدن نظم عمومی و ضرب و شتم پزشکی در بیمارستان بی بی حکیمه(س) شهرستان گچساران توسط شخصی، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی بصورت ویژه دردستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش دادستان و مجموعه ی انتظامی شهرستان گچساران و با همکاری خانواده و معتمدین محلی، فرد ضارب خود را به پلیس معرفی کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: پلیس با بر هم زندگان نظم و امنیت عمومی جامعه برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و مردم و همشهریان عزیز باید پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری نمایند و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi