پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تامین پزشکان متخصص مهم‌ترین نیاز خراسان جنوبی

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس بر لزوم تامین تجهیزات بیشتر و بروز و نیز تامین پزشکان متخصص در شهرستان‌های حوزه انتخابیه تاکید کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72186
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

تامین پزشکان متخصص مهم‌ترین نیاز خراسان جنوبی

 به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت،حجت الاسلام مجید نصیرایی در دیدار با ابوالفضل سبحانی مدیر درمان تامین اجتماعی استان خراسان جنوبی به بررسی مطالبات و مشکلات حوزه درمان کارگران و بیمه‌شدگان پرداخت.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با تاکید بر وضعیت استراتژیک شهرستان و وجود معادن فراوان افزود: لزوم تجهیزات بیشتر و به روز و نیز تامین پزشکان متخصص از مهمترین محورهای مطالبات بیمه شدگان تامین اجتماعی است که باید مورد توجه مدیریت جدید این مجموعه قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه به ارتقای پلی کلینیک تامین اجتماعی به بیمارستان هم تاکید کرد، اظهار کرد: وجود نزدیک به ۷۵ درصد جمعیت شهرستان طبس در ردیف خدمات گیرندگان تامین اجتماعی و استقرار در مسیر تردد میلیون‌ها مسافر از استان‌های مهم و پرجمعیت کشور سبب می‌شود شرایط ایده‌الی برای حوزه درمانی طبس نیاز باشد و بنده نیز برای هر گونه پیگیری در مرکز آمادگی دارم و در کنار مدیران پای کار و پیگیر خواهم بود.

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، در این دیدار سبحانی مدیر درمان تامین اجتماعی استان خراسان جنوبی گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه درمان شهرستان های یاد شده ارائه کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi