شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مردم شهرستان طالقان در انتظار طرح تفصیلی هستند

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: مردم شهرستان طالقان در انتظار طرح تفصیلی هستند و هرچه سریعتر باید در این زمینه چاره اندیشی داشت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72168
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

مردم شهرستان طالقان در انتظار طرح تفصیلی هستند

 به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علی حدادی در نشست بررسی طرح تفصیلی شهرستان طالقان با حضور استاندار البرز افزود: باید هرچه سریعتر مردم این شهرستان را از بلاتکلیفی از طرح تفصیلی نجات داد چراکه نگاه در این طرح باید آسایش مردم باشد.

 نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد و طالقان در  مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: ۹ روستا در شهرستان طالقان در محدوده شهر است که باید در این باره فکر اساسی داشت.

حدادی گفت: امروز شاهد آن هستیم که افراد غیر در شهرستان طالقان از مراتع استفاده می کنند اما مردم این شهرستان محدودیت‌هایی دارند.

وی اضافه کرد: در کمیسیون تلفیق ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی تصویب شد که پنج درصد از منابع فروش آب سد طالقان، در هر دو نوع آب شرب و آب کشاورزی برای شهرستان هزینه شود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: طرح‌های آبخیزداری به جهت جلوگیری از سیلاب درشهرستان طالقان باید به جد دنبال شود.

وی یادآورشد: در موضوع امور آب و حریم رودخانه آنچه که وظیفه وزارت نیرو بوده شامل دیوار ساحلی ورودخانه است که متاسفانه ایجاد نشده است.

حدادی افزود: امروز شاهد آن هستیم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سازه‌های مربوط به ۱۵ سال پیش را تخریب می‌کند.

وی بیان داشت: اعتبارات خوبی برای بازنگری طرح‌های هادی داشتیم و در خصوص جابجایی تیرهای چراغ برق در روستاها بودجه پیش بینی شده است بنابراین اداره برق نمی‌تواند بگویید مردم و دهیار این هزینه را تامین کنند.

وی در ادامه به پیگیری مطالبات مردم طالقان از وزیر راه و شهرسازی در حوزه راه اشاره کرد و افزود: باید تدابیر جدی را برای این شهرستان با ظرفیت‌های قابل توجه در حوزه کشاورزی و تولید داشت./

۸ هزار میلیارد تومان اعتبار برای احداث سد معشوره نیاز است
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi