جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

امیدیه مستعد سرمایه‌گذاری برای ساخت پالایشگاه است

نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی در مجلس با بیان اینکه اجتناب از خام فروشی جزء سیاست‌های کلان کشور است،گفت: شهرستان امیدیه مستعد سرمایه‌گذاری برای ساخت پالایشگاه است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72159
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

امیدیه مستعد سرمایه‌گذاری برای ساخت پالایشگاه است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، حبیب آقاجری در تشریح بازدید سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از اراضی امیدیه جهت بررسی شرایط احداث پالایشگاه،گفت: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به جهت بررسی شرایط احداث پالایشگاه، از زیرساخت‌ها و اراضی شهرستان امیدیه بازدید کردند.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری امسال را سال تولید، دانش بنیان و اشتغال‌ آفرین نامگذاری کرده‌اند و ایشان در خصوص تولید خیلی تاکید دارند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری عمدتاً در نامگذاری سال از عناوین تولید، اشتغال و اقتصاد استفاده کرده‌اند؛ زیرا امروز اصلی‌ترین مشکل مردم، اقتصاد و معیشت است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه ای که در تهران برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های منطقه و نظر به اینکه توجه به تولیدات با ارزش افزوده و اجتناب از خام فروشی جزء سیاست‌های کلان کشور است، از سرمایه‌گذاران جهت بازدید از شهرستان امیدیه برای بررسی شرایط ساخت پالایشگاه دعوت کردیم.

آقاجری تاکید کرد: شهرستان امیدیه با توجه به اینکه از نظر خوراک، موقعیت جغرافیایی و زیر ساخت‌های موجود ظرفیت های بالایی دارد، مستعد سرمایه‌گذاری برای ساخت پالایشگاه است.

نماینده امیدیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از ظرفیت های شهرستان امیدیه بازدید کردند و امیدواریم پس از بررسی ها، تصمیمات لازم توسط شرکت مذکور گرفته شود و ساخت پالایشگاه در دستور کار قرار گیرد.

آقاجری در پایان با قدردانی از سرپرست فرمانداری امیدیه و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری تصریح کرد: احداث پالایشگاه قطعا می‌تواند در ارتقاء جایگاه امیدیه و اشتغال‌زایی در این شهرستان موثر واقع شود و مسئولان شهرستان آمادگی هرگونه همکاری با این شرکت جهت رفع موانع را خواهند داشت./

دستگیری عاملان سنگ پرانی به خودروهای عبوری در جهرم
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi