جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وزیر جهاد کشاورزی: خوزستان قطب کشاورزی ایران است

وزیر جهاد کشاورزی از خوزستان به عنوان قطب کشاورزی کشور نام برد و گفت: این استان ظرفیت‌های بسیاری در زمینه تولید محصولات کشاورزی دارد. به گزارش کرونا، سیدجواد ساداتی نژاد در بدو ورود به استان خوزستان در فروگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز با اشاره به ظرفیت های خوزستان در بخش کشاورزی هدف از سفر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72041
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

کرونا :

وزیر جهاد کشاورزی: خوزستان قطب کشاورزی ایران است

وزیر جهاد کشاورزی از خوزستان به عنوان قطب کشاورزی کشور نام برد و گفت: این استان ظرفیت‌های بسیاری در زمینه تولید محصولات کشاورزی دارد.

به گزارش کرونا، سیدجواد ساداتی نژاد در بدو ورود به استان خوزستان در فروگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز با اشاره به ظرفیت های خوزستان در بخش کشاورزی هدف از سفر یک روزه خود به این استان را بررسی مسایل مربوط به تولید در بخش های مختلف عنوان کرد.

وی اظهار کرد: مسائل و مشکلاتی که در بخش کشاورزی استان خوزستان وجود دارد در این سفر مورد بررسی قرار می گیرد تا بتوان مسائل موجود در زمینه تولیدات کشاورزی در خوزستان را برطرف کرد.

بازدید از بخش کشاورزی شهرستان های باغملک ، ایذه ، دزفول و اندیمشک از  برنامه های سفر یک روزه وزیر جهاد کشاورزی به خوزستان است.

استان خوزستان با تولید سالانه ۱۷.۵میلیون تن محصولات زراعی ، باغی ، فرآورده‌های دامی و عسل معادل ۱۴ درصد کل تولیدات بخش کشاورزی کشور، رتبه نخست را دارد.

منبع: ایرنا

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi