پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای محرومیت‌زدایی به نهبندان اختصاص یافت

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس،گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای محرومیت‌زدایی به شهر نهبندان اختصاص یافت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72011
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای محرومیت‌زدایی به نهبندان اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، مصطفی نخعی به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: از سال گذشته اعتباری با عنوان محرومیت‌زدایی در قانون بودجه ۱۴۰۰ مصوب مجلس یازدهم پیش‌بینی شد که براساس شاخص‌ها و معیارهایی از قبیل جمعیت، وسعت و شاخص‌های محرومیت اعتبار خاص به شهرستان‌ها اختصاص یابد.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در  مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این زمینه ۳۱ شهرستان محروم و ویژه که در هر استان یک شهرستان است، شناسایی و در خراسان جنوبی نیز شهرستان نهبندان معرفی شد.

وی اظهار کرد: سال قبل خدمات خاص و ویژه‌ای در اختیار شهرستان‌های محروم کشور قرار نگرفت لذا موضوع امسال در مجموعه کمیسیون تلفیق بودجه پیگیری و برنامه‌ریزی شد.

وی گفت: درخواست ما از رییس کمیسیون تلفیق بودجه این بود که چون در این سال‌ها خدمت خاصی برای محرومیت‌زدایی به این شهرستان‌ها اختصاص نیافته است، امسال در بودجه ویژه دیده شوند.

نخعی تصریح کرد: بعد از تلاش‌های مکرر در جدول تبصره ۱۴ در قسمت مصارف به هر کدام از این ۳۱ شهرستان محروم مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان علاوه بر بودجه‌های استانی و شهرستانی اختصاص یافته است.

وی افزود: این اعتبار قدم بزرگی برای محرومیت‌زدایی به ویژه در نهبندان خواهد بود چراکه نهبندان دارای ظرفیت‌های زیادی است که با نبود زیرساخت‌ها، استعداد و ظرفیت‌ها مورد استفاده قرار نمی‌گیرند.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امسال با پیگیری‌های مستمر در زمان تصویب بودجه، ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار علاوه بر بودجه‌های استانی برای محرومیت‌زدایی به شهرستان نهبندان اختصاص یافت./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi