شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری برای حل مشکل معادن شهرستان های فنوج و لاشار/ اعتبار مطلوبی به دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اختصاص یافت

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس گفت: با تلاش های صورت گرفته حدود ۸۵ درصد از اعتبار محرومیت زدایی به دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اختصاص یافت تا درصدد رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان برآید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71926
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

پیگیری برای حل مشکل معادن شهرستان های فنوج و لاشار/ اعتبار مطلوبی به دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اختصاص یافت

عبدالناصر درخشان در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده یک مدرسه عشایری در شهرستان دلگان کلنگ زنی شد تا زمینه تحصیل دانش آموزان این مناطق فراهم شود.

وی افزود: در حوزه معادن شهرستان فنوج و لاشار اتفاقات مناسبی رقم خورده است و در بخش بزرگ بزمان نیز سرمایه گذاران در حال انجام فعالیت هستند ضمنا در بحث اخذ اعتبارات نیز اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان برای شهرستان دلگان اخذ گردید.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران بیان کرد: چندین مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت در حوزه انتخابیه کلنگ زنی شد که عمده اعتبارات این پروژه ها از طریق اعتبارات محرومیت زدایی اختصاص یافته است.

درخشان عنوان کرد: حدود ۸۵ درصد از اعتبارات محرومیت زدایی به دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اختصاص یافته است تا مشکلات موجود در حوزه بهداشت درمان منطقه برطرف شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi