چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تجهیز اماکن ورزشی نیازی اساسی است

نماینده مردم ایلام در مجلس با بیان اینکه  تجهیز اماکن ورزشی نیازی اساسی است،گفت: استان ایلام با وجود ۲۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب ۲۰۰ هیات ورزشی در سطح تمامی شهرستان‌ها، دارای استعدادها و توانمندی‌های زیادی در رشته های ورزشی است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71916
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

تجهیز اماکن ورزشی نیازی اساسی است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علی‌اکبر بسطامی در دیدار با وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: استان ایلام با وجود ۲۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب ۲۰۰ هیات ورزشی در سطح تمامی شهرستان‌ها، دارای استعدادها و توانمندی‌های زیادی در رشته های ورزشی است، که با توجه به مشکلات زیادی که در این حوزه وجود دارد، نیازمند حمایت همه جانبه وزارت ورزش و جوانان است.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی به دیدار اخیر اعضای کنگره شهدا استان با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: پیرو تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب می‌طلبد تمام مسئولان کشور و استان برای شناساندن هرچه بیشتر این فاجعه عظیم تلاش نمایند و در قالب برنامه های متنوع در حوزه های فرهنگی و هنری این حادثه را  به دنیا معرفی کنند و  برای این که بتوانیم بسترساز فرمایشات رهبر معظم انقلاب باشیم باید زیرساخت‌ها، نمادها و المان‌های لازم را برای اجرای برنامه‌های فاخر در محل زمین فوتبال چوار فراهم سازیم که طبق برآورد صورت گرفته اختصاص مبلغ ۱۰۰میلیارد ریال برای احیاء زمین فوتبال و اجرای برنامه های فرهنگی جهت عملیاتی کردن فرمایشات رهبری ضروری است.

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام نبود حامیان مالی و ضعف اسپانسرینگ در حوزه ورزش استان را معضلی اساسی خواند و خاطرنشان کرد: ورزش استان ایلام در بحث مالی با مشکلات فراوانی روبه‌روست و وزارت ورزش و جوانان باید با اختصاص اعتبار کافی زمینه حل این مشکل را فراهم سازد و با مساعدت وزیر ورزش و جوانان مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال جهت حمایت از تیم‌های ورزشی استان در نظر گرفته شد.

آتش‌سوزی نیزارهای هورالعظیم و سوختن نیشکر علل آلودگی هوا در اهواز بود
دنبال کنید

بسطامی با بیان اینکه  تجهیز اماکن ورزشی نیازی اساسی است، گفت: سالن طبقاتی جهت اسکان هیات‌های ورزشی با تنها ۲ درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند ۲۵۰ هزار میلیون ریال اعتبار است که در صورت تامین اعتبار و تکمیل این پروژه، پس از سال‌ها شاهد ساماندهی هیات‌های ورزشی استان خواهیم بود.

وی به افتتاح ناقص ورزشگاه ۱۵ هزار نفری عدالت ایلام اشاره کرد و افزود: این ورزشگاه به عنوان تنها ورزشگاه استاندارد ایلام ۱۲سال پیش با حجم عظیمی از نواقص افتتاح شد، اما تاکنون توسط شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، تکمیل و در اختیار دستگاه بهره‌بردار قرار نگرفته است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: این ورزشگاه با ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی با اعتبار ابلاغی دویست و بیست و پنج  میلیارد ریال در سال۱۴۰۰، هم‌اکنون به اعتباری بالغ بر صد میلیارد ریال جهت تکمیل نیازمند است.

بسطامی تکمیل ورزشگاه شهدای چوار متناسب با شان و منزلت شهیدان حادثه ۲۳ بهمن ۶۵ زمین فوتبال چوار را ضروری دانست و گفت: تاکید ویژه رهبر معظم انقلاب بر ضرورت شناساندن واقعه عظیم زمین فوتبال چوار اهمیت این موضوع را بیش از پیش نمایان می‌سازد و این مکان مقدس هم بعنوان مکانی برای اوقات فراغت جوانان منطقه و هم به عنوان یادمان شهدای زمین فوتبال چوار باید مورد استفاده قرار گیرد.

نماینده مردم استان ایلام با بیان اینکه جهت تکمیل این پروژه به عنوان تنها استادیوم ورزشی شهرستان چوار با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی و اعتبار ابلاغی ۵۰۰۰ میلیون ریال در سال ۱۴۰۰، ۱۰۰۰۰۰ میلیون ریال نیاز است، تصریح کرد: در این دیدار مقرر شد در نشست کارگروه تخصصی استان که در آینده‌ای نزدیک با حضور ورزش و جوانان در ایلام برگزار خواهد شد، تسریع در روند تکمیل دو ورزشگاه عدالت ایلام و شهدای چوار مورد تصویب قرار گیرد.

خبرنگاران در راستای اهداف جامعه و مردم فعالیت کنند
دنبال کنید

نماینده  مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی خبرداد: مقرر شد ۱۰ میلیارد برای زمین فوتبال چوار و ۲۰ میلیارد تومان برای حمایت از تیم‌های ورزشی مستعد استان تخصیص داده شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi