جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

چاله‌های خیابانی قاتل خودروها در دهدشت+فیلم

به گزارش کرونا از کهگیلویه، بیش از نیم قرن قدمت شهری دهدشت ایجاب می‌کند سیما و مبلمان شهری متفاوتی از دیگر شهرها داشته باشد اما آنچه در خیابان‌ها و معابر مشهود است گویای واقعیتی است که متولیان مدیریت شهری این موضوع را فراموش کرده‌اند و چندان تفاوتی با روستا ندارد. تخریب آسفالت و ایجاد چاله‌ها

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71881
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲

کرونا :

چاله‌های خیابانی قاتل خودروها در دهدشت+فیلم

به گزارش کرونا از کهگیلویه، بیش از نیم قرن قدمت شهری دهدشت ایجاب می‌کند سیما و مبلمان شهری متفاوتی از دیگر شهرها داشته باشد اما آنچه در خیابان‌ها و معابر مشهود است گویای واقعیتی است که متولیان مدیریت شهری این موضوع را فراموش کرده‌اند و چندان تفاوتی با روستا ندارد.

تخریب آسفالت و ایجاد چاله‌ها در بسیاری از خیابان‌های دهدشت موضوع نگران کننده‌ای است که در طول سال شهروندان به ویژه رانندگان را آزار می‌دهد.

 

 

و حالا در آستانه سال جدید عمق خرابی معابر و خیابان‌ها بیشتر احساس می‌شود ناهمواری‌های زیاد و دست اندازهایی که علاوه بر بخشیدن نازیبایی به سیمای شهر، جان شهروندان را نیز به مخاطره انداخته است.

وجود این چاله‌ها به دلایلی مختلفی است که مهمترین علت آن کندن مکرر آسفالت و حفاری از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان است این در حالی است که بعد از کار حفاری‌ها به حال خود رها شده و تبعات ناشی از آن باعث رنجش مردم می‌شود.

چاله‌های خیابانی قاتل خودروها در دهدشت+فیلم 4

نامناسب بودن وضعیت خیابان‌های دهدشت باعث خرابی قطعات خودروها و کاسبی برای تعمیرگاه‌ها شده است.

«مهدی سعادت» از شهروندان دهدشتی در این باره می‌گوید: دست‌اندازیها و کنده‌کاری‌های زیادی در سطح شهر وجود دارد و ناهواری آن به خودروها آسیب می‌رساند.

وی با بیان اینکه این چاله‌ها احتمال وقوع تصادف را بیشتر کرده است، افزود: چرا مسؤولان نسبت به رفع این نقاط اقدام نمی‌کنند آیا این همه دست اندازی و کنده‌کاری را نمی‌بینند؟

چاله‌های خیابانی قاتل خودروها در دهدشت+فیلم 5

«محمد بینایی» از دیگر شهروندان که از وضعیت موجود در خیابان‌ها گلایه دارد، گفت: وقتی برای اجرای پروژه‌ای حفاری می‌شود بعد از آن نسبت به ترمیم اصولی اقدام شود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد: تکمیل پروژه ملی راه پاتاوه - دهدشت نیازمند توجه ویژه وزارت راه است
دنبال کنید

رحیمی از رانندگان آژانس که روزانه در خیابان‌ها تردد دارد نیز با اشاره به دست اندازهای متعدد در سطح شهر بیان داشت: در سال چندین بار برای تعمیر جلوبندی خودرو به تعمیرگاه مراجعه می‌کنیم و هزینه گزاف بر ما تحمیل می‌شود.

وضعیت خیابان‌های دهدشت در حالی است که در شورای ترافیک ممنوعیت حفاری تا ۱۵ فروردین سال آینده به تصویب رسید اما برای مرمت و بهسازی چاله چوله‌های موجود و زیباسازی شهر تدبیری اندیشیده نشد.

 

انتهای پیام/۸۲۰۱۶

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi