شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

لزوم تامین اعتبار و به سرانجام رسیدن آبرسانی از سد تالوار

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: پیگیری‌ها به منظور تامین اعتبار و به سرانجام رسیدن آبرسانی از سد تالوار ادامه دارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71827
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

لزوم تامین اعتبار و به سرانجام رسیدن آبرسانی از سد تالوار

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، حجت الاسلام والمسلمین احمد حسین فلاحی در بازدید از محل حفر چاه‌های آبرسانی ضربتی به شهر همدان در منطقه آق‌حصار، با اشاره به اینکه رفع معضل کم آبی در همدان نیازمند بهره گیری از منبعی، چون سد تالوار است عنوان کرد: در همین راستا بخشی از اعتبارات مربوطه تامین و مابقی در ارتباط با وزارتخانه متبوع در حال تامین است.

نماینده مردم همدان و فامنین در  مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آبرسانی از سد تالوار پروژه‌ای بلند مدت به منظور تامین آب شهر همدان می‌باشد عنوان کرد: در همین راستا پروژه تامین اضطراری آب از محل سایت آق حصار با حفر ۶ حلقه چاه توسط شرکت آب و فاضلاب استان نیز در دست انجام می‌باشد.

فلاحی تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب استان با تلاش شبانه روزی و انجام پروژه‌های مختلف به دنبال رفع مشکل کم آبی در همدان می‌باشد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان نیز، ضمن اشاره به حفاری ۶ حلقه چاه در اراضی روستای آق حصارگفت: خوشبختانه مجموعه اقدامات انجام شده در این خصوص نتیجه بخش بوده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۳ حلقه از چاه‌های مذکور آماده بهره برداری است که از این تعداد یک حلقه وارد مدار شده و خط برق و خط انتقال حلقه دوم و سوم نیز اجرایی شده است.

بختیاری فر بیان کرد: در سایت دیگر آق حصار نیز دو تا سه حلقه چاه جدید حفاری شده که این چا‌ها نیز مراحل اجرایی آن‌ها نیز در دست انجام است.

دیدار و گفت و گو با معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری؛ پیگیری جهت رفع مشکلات روستاییان بروجرد
دنبال کنید

وی توضیح داد: با وارد مدار شدن ۶ حلقه چاه مذکور، بخشی از مشکلات آب شرب همدان مرتفع خواهد شدو امیدواریم با همت شرکت آب منطقه‌ای پس از رسیدن آب از خط تالوار مشکل کسری آب شرب در شهر حل شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از پروژه تامین آب ضربتی شهر همدان توسط شرکت آب و فاضلاب استان در منطقه آق حصار بازدید کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi