جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

ریل گذاری مناسب  میان دولت و مجلس در حال شکل گیری است

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس،گفت: مطالبه گری، عدالت، حضور میدانی را از جمله ویژگی‌های دولت و مجلس انقلابی بوده و  مشکلات مردم باید زودتر و به موقع رسیدگی شود و ریل گذاری مناسبی در دولت و مجلس در حال شکل گیری است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71824
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

ریل گذاری مناسب  میان دولت و مجلس در حال شکل گیری است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، منصورعلی زارعی در نشستی با خبرنگاران در ساری با اشاره به تبعات احداث سد فینسک خاطرنشان کرد: ساخت سد مورد بررسی قرار گرفت. بودجه سد فینسک قانونی شده و سه سال برای آن اعتبار گذاشته می‌شود اما با مطالبه گری ساخت سد به صورت موقت متوقف شده است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساخت فینسک مطالبه گری شده است، تصریح کرد: سد فینسک در ۲ برنامه پنجم و ششم لحاظ شده است و اولین سوال در مجلس از وزیر نیرو درباره این سد بود؛ ساخت این سد برای سرشاخه‌های آبی استان مضرر است و باید جلوی آن گرفته شود.

زارعی بر لزوم بکارگیری استعدادهای قوی، نخبگان و اعضای شرکت‌های دانش بنیان در امور تاکید کرد و گفت: از سال ۸۳ مقام معظم رهبری پیوند دانش و نخبگان با اقتصاد را مطرح کرده بودند و متأسفانه با گذشت سال‌ها هنوز نتوانستیم این پیوند را ایجاد کنیم.

وی با عنوان اینکه مجلس به حوزه نظارتی توجه کرده است گفت: مطالبه گری، عدالت، حضور میدانی را از جمله ویژگی‌های دولت و مجلس انقلابی بوده و  مشکلات مردم باید زودتر و به موقع رسیدگی شود و ریل گذاری مناسبی در دولت و مجلس در حال شکل گیری است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با بیان اینکه اقتصاد ما بیمار است اظهار کرد: کمیسیون‌های مجلس از جمله جهش تولید و اقتصادی به صورت ویژه در حال کار هستند، متأسفانه نظام اقتصادی مناسبی در کشور نداریم و ابتدا باید مسئله نقدینگی را در کشور حل کنیم.

وزیر آموزش و پرورش کسب عنوان «برترین کمیسیون مجلس یازدهم» توسط کمیسیون آموزش را تبریک گفت
دنبال کنید

زارعی با تاکید بر نظارت در امور گفت: مجلس دستگاه نظارتی و قانون گذاری است و دستگاه اجرایی باید تاوان عدم کارکرد خود را بپردازد و اگر نمایندگان به سمت نظارت بروند، موفقیت آنها بیشتر خواهد بود و در این راستا باید به سمت تفکیک قوا که در قانون اساسی وجود دارد، پیش رویم.

وی تولید بالای مرکبات، برنج، محصولات کشاورزی و غیره را از جمله توانمندی‌های استان دانست و گفت: در حال حاضر بخشی از مرکبات استان در انبارها تبدیل به ضایعات می‌شود که باید مدیریت شود؛ همچنین در بحث‌ مهار آب های سطحی نیز مازندران از میانگین کشوری نیز پایین تر است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi